Jaa ik wil ook testjes zien haha Test jij zelf ook Nog? Of ben je er klaar mee? We kunnen samen aftellen, nog 36weken te gaan haha Ik haal morgen nog even een action test, ik hou van knallers dus wil er eentje hebben die super knalt
Heb iedere dag getest (omdat ik er dus heel veel had liggen) maar word er ook een beetje onzeker van. Er zit nog geen knaller bij, maar ik heb nu dan ook 4 verschillende soorten gebruikt. Dat is ook niet heel handig Dus ik weet niet of ik nog een test ga doen...
Ik ben al kansloos deze ronde maar als we een clubje blijven misschien handig om een nieuw lijstje te maken met verse NOD’s en zwangere dames?
hier een witte test, dus is echt een lichte korte gekke ongesteldheid geweest met nadat het over was nog wat roze verlies. en waar de andere klachten na de menstruatie dan vandaan komen geen idee. maar op naar de volgende ronde
Hi meiden, vriendinnetje van mij probeert zwanger te raken en was benieuwd hoe een ovulatie test zou uitslaan bij zwangerschap... Dus gisteren over 1 heen geplast en kijk... het werkt dus wel
Ja, ik weet het niet... hij was maandag ook al positief bij mij. En naar aanleiding daarvan toen een test gedaan
Goeiemorgen lieve meiden! Wat sip dat er witte testen zijn hopelijk voor jullie ook snel roze! Misschien idd wel handig om na 30 jan een nieuwe groep aan te maken met een nieuwe lijst en dan door tot iedereen op roze is volgens mij mag je ook maar tot een aantal pagina's hebben en dan sluit beheer de groep en we zitten al op de 105 dacht ik Mijn lieve meisje lag net tegen me aan gekropen en zat maar aan mn buik te friemelen tot ze ineens vroeg of ik een baby in mn buik heb Ik zeg hoe weet je dat? Dat voel ik zegt ze ze zal wel iets opgevangen hebben! Heb maar gezegd dat ze gelijk heeft maar dat het nog even een geheimpje moet blijven tot we zeker weten dat alles goed is. Ze is helemaal in de gloria, zo lief! We wilde het eigenlijk pas na 2 goeie echo's vertellen haha nou die vlieger gaat niet meer op!
Ah wel leuk! Hoe oud is ze dan? Ik zou mijn kids niet vertrouwen met zo'n geheim haha Is dat zo dat beheer de groep dan sluit? Ook niet leuk zeg.
wat bijzonder bruisballetje. vraagje heeft iemand ervaring met de ovulatie testen van de action? en op welke dag begin je met ovulatie testen. sorry ben nog een leek op dat gebied. maar wil door de gekke ongesteldheid dat deze ronde gaan doen, want twijfel heel erg wanneer ik anders op mijn ei sprong moet rekenen
Ik heb ze gebruikt van de action. Begon dan rond dag 8 en dan bleef ik testen tot ik een piek had gehad en voor de zekerheid vanaf dag 8 om de dag klussen. Soms had ik een knaller maar soms was de donkerste volgens de normen niet helemaal positief..
Wat balen van de witte test. Misschien heb je deze keer gewoon een wat lichtere menstruatie. Ik heb niet zo heel veel ervaring met de ovutesten van de action, maar ik begin hier altijd op dag 9 te testen. @Bruisballetje, wat bijzonder! Die kleintjes voelen dat ergens toch een beetje aan, lijkt wel. @prulletje2, 9/10DPO is nog vroeg he, wie weet misschien over 1 a 2 dagen toch een streepje. @mommyof1, ik had hier al zo'n ovutest laten zien he, die ik had gedaan omdat ik geen zwangerschapstest in huis had Ik zit vandaag op NOD, maar nog geen ongie te zien, normaal begin de avond van te voren al wat te spotten, maar ook dat blijft vooralsnog uit.