Die is mooi duidelijk, en zo'n mooie oploop ook! Hoe is het met je man inmiddels, heeft hij de werkdag overleefd?
Kindjes voelen veel meer dingen aan dan je denkt! Daarbij vergeleken zijn wij ‘grote mensen’ al aardig afgestompt door het leven Wordt het echt gesloten door beheer ja? Dat zou wel erg jammer zijn... Bij interesse wil ik na de 30ste best een unicorns-en-glitters-clubje stichten op Facebook ofzo? Kunnen we door tot iedereen zwanger is, tot alle kindjes geboren zijn of tot we er zelf schoon genoeg van hebben. Zit je alleen wel onder je persoonlijke naam, ik weet niet of mensen dat bezwaarlijk vinden?
Gefeliciteerd aan allen die mooie streeptesten hebben! Ik ben stil aan het meelezen geweest, erg leuke groep dit! Verder had ik of afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, als mijn cyclus 26 was geweest of vandaag bij 28. Vandaar dat ik 'm er tussen in heb gezet op de lijst. Maarrr, nog geen drupje bloed en prachtige witte testen gisteren en vandaag. Wel sinds gisteren ineens zware borsten met uit doen BH einde dag, alsof er 2 bakstenen uit vielen. Ik heb verder wat steekjes linksonderin en die waren vrijdagavond en zaterdagmiddag het hevigst. Baksteenborsten heb ik vaker tegen menstruatie aan dus in principe zegt het niks. Dus ik wacht vrolijk verder
Spannend!! Hopelijk een late innesteling en heb je komende week ook een mooie test in handen Weet je wel wanneer je je eisprong hebt gehad?
Oei dat vind ik wel een beetje spannend Ik vind de anonimiteit hier juist zo fijn Ik ga er nog even over nadenken
Alleen maar op basis van gemiddelden, heb niet getest of temperatuur gemeten. Dus afwachten nog. Vervelend ook dat ik altijd super regelmatig ben geweest met 28 dagen. En door een oepsje eind vorig jaar met de bijkomende stress is de boel ineens ontregeld en was mijn vorige cyclus ineens 26 dagen. Dus het is een beetje een gokje voor deze 1e ronde en niet al te hoge verwachtingen. Al hoop ik natuurlijk wel
Niks moet hoor! Het was maar een idee We kunnen ook hier op het forum kijken wat de mogelijkheden zijn, ik zag dat er ook een subforum voor groepjes was?
Heb even gespiekt bij de zwanger worden clubs, daar is een groepje en die heet start-november/december. Misschien kunnen wij ook zoiets maken? Start januari rainbow boobs and glitter nippels
Nog iemand al last van misselijkheid? Ik krijg gewoon geen hap binnen zonder dat het er weer uit komt En alles stinkt
He gats wat naar! Hier nog steeds helemaal niets zelfs mn boops zijn "rustig". Heb alleen weinig trek in eten (bij mn dochter 20kg afgevallen) en heel veel dorst. Zit al 2 uur te piekeren over wat we weer moeten eten de komende dagen