Ik zou dan denken dat je 4 weken zwanger bent, maar hoe je het ook bekijkt, je bent zwanger! Nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan.
Ik heb in mijn berekening gezet dat ik een cyclus heb van 29 dagen omdat ik niet zeker weet wanneer mijn eisprong &nod is mits ik dagen tussen de 27-33 dagen heb...
Hoe is het met iedereen? @Bloempje10 hoelang zijn jullie bezig om zwanger te worden? Hoe voel je je? Ik ben aan het wachten. Ik ben bezig met ovulatietesten en tempen. Maar de testen werken niet bij mij. De ene keer is het donder en dan weer licht! Zaterdag en zondag in de avond heb ik cervixslijm gevoeld. Als ik deze slijm heb, komt paar dagen later mijn ovulatie. Dus spannend! Hopelijk komt me lichaam in ritme.
Vervelend van de ovulatietesten. Ik heb het idee dat er geen enkele meer voor mij werkt Haha. Ze blijven bijna wit
Langer dan een jaar. Ik voel me nu wel goed enkel soms wat misselijk en krijg snel honger. En met vlagen onderbuikpijn. Ook zeer gevoelige borsten.. En hopelijk komt je ovulatie zo snel mogelijk en is het raak!!
Mooie knaller! ♡♡ Ik ben ook aan het wachten, zit nu op CD8, morgen of overmorgen gaan we aan de gang met de ovutesten.
Ik denk de schommeling van het LH, dat kan elke dag weer een beetje anders zijn tot je piek. Wanneer mocht je terecht bij de kliniek?
Helaas niet, ik kan ook niks met dit soort testen. Bij mij geven die altijd redelijk donkere strepen ookal is m'n ei nog niet eens in de buurt
Volgende week maandag! Er staat op internet, als je cervixslijm hebt zit je in de vruchtbare dagen of je eisprong komt eraan. Die heb gehad en de testen doen raar...
Tsja, bij mij was dat een teken dat ik niet meer vruchtbaar was. Had een paar donkere strepen gehad met die van Action en daarna alleen maar lichte van Zwanger en Kids. En toen werd ik ook alweer ongesteld