Als mijn eitje daarna ook gesprongen is wel, maar vooralsnog geen tempstijging en deze zou dan morgen uiterlijk in moeten zetten. Ik wacht nog af.
@Miles ik duim voor jou! Elke dag hoop ik dat er een eitje is gesprongen. Vandaag weer niet. Ik vertrouw mijn lichaam niet meer. Kan niet wachten tot maandag! @Lalaatje90 Ik heb in januari geen eisprong gemaakt en heb meteen aan de bel getrokken! Ik zou echt naar de huisarts gaan en een doorverwijzing vragen.
En zo niet, ga ik even een belletje doen dat ik al twee maanden geen eisprong heb kunnen vinden dmv ovulatietesten, maar wel ongesteld wordt. Deze menstruatie was trouwens ook niet heel heftig als alle andere keren en ik las dus dat het ook niet kan worden beschouwd als een echte menstruatie, maar een anovulatie menstruatie ofzoiets?
Ik zou nu al aan de bel trekken, voordat je straks te horen krijgt; ‘we wachten deze cyclus af en dan gaan we kijken’. Ze willen vaak een nieuwe cyclus als startpunt hebben, als jij pas met NOD een afspraak wilt maken ben je weer een ronde verder ivm wachttijd.
Vanochtend FM gehad. Rechts: 15mm + 12,5mm Links: 11,9mm + 10mm Bms: 3,8mm Net bloed laten prikken, hieruit zal blijken of we door mogen of dat we niets mogen doen (ivm kans op meerling). Mogelijk morgen weer een echo en anders maandag, maar maandag kan ik niet vanwege werk, dramatisch elke keer..
Je kan menstrueren zonder eisprong. Maar ik zou echt een doorverwijzing vragen en ondertussen zelf proberen.
Kom ik weer, maar heb je toevallig nog een zwangerschapstest liggen? Want dit is wel raar zeg.. bewaar je foto’s/lijstjes, voor bij je afspraak..