Wel fijn dat je menstruatie normaal is. Dat zou ik echt doen ja, dan kan je zien of er wel een ei springt.
Ik noem het niet echt een menstrautie, want het is veel minder. Vorige keer was het ook al weinig. Kan het wel met 1 maandverbandje per dag doen en ik voel het ook niet vloeien. Maar ik kan nu wel weer verder.
Balen dat je ongesteld geworden bent, maar hopelijk ga je nu met tempen wel je ei spotten! Ga je daarnaast ook nog testen, of dat niet?
Dat gaan we 18 maart bespreken met de arts. Maar ze zei dat we met medicatie je ei kunnen laten groeien. Als mijn menstruatie begint moet ik de 2/3 of 4de dag bloedprikken.
Krijg je verder tussendoor nog een echo, of is het tot de 18de nog even afwachten? Hoe gaat het met jullie, @Kaatje92, @Miles, @Lalaatje90 ?
Lief dat je het vraagt. Ik heb positief getest gisteren op 9 dpo... ben heel bang dat het misgaat. Hoe gaat het met jou?
Oh, wauw! Ook al zo mooi duidelijk! Ik kan me je angst heel goed voorstellen. Wanneer is je NOD? Dit is wel al echt een mooi streepje! Hoe voel je je verder? Hier gaat het goed. Vanmiddag nog een testje gedaan en die knalt, morgen is mijn NOD, dus dat blijft ergens nog een beetje spannend. Heel af en toe heb ik last van wat vlagen misselijkheid, maar verder voel ik me prima. In de loop van volgende week ga ik de vk bellen voor een afspraak.
Wat een mooie test zeg! Maandag is mijn nod. Jij bent nu 13 dpo? Ik moet gynaecoloog bellen.. mag met 6 weken een echo. Nod is inderdaad de eerste mijlpaal
Ik zit momenteel op het wachtbankje, 6DPO. Morgen nog een keer bloedprikken om te zien of m’n ei goed gesprongen is. Dat wachten is killing nu
Ik word depri van al die positieve testen Ik gun het jullie van harte hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het kan mij niet snel genoeg gaan.