Heb ik ook wel eens, dat de urine nog op de eerste lijkt ondanks ik gedronken heb. Ik zou even wat drinken en dan over een uurtje even plassen
Ik ga zo ook weer een testje doen. Heb wel wat meer groeipijn, vooral op de fiets is het even ongemakkelijk, maar dat kan ook nog wel eventjes duren. Pas wanneer ik bijna niet meer kan lopen van de pijn, dan springt ie ook bijna haha
Zo irritant mijn testen blijven hetzelfde. Volgens de app vind zondag mijn eisprong plaats. Ben benieuwd!
Er zit indd bijna geen verschil in die streepjes. Kan zomaar dat ie binnenkort ineens springt... Je bent niet zwanger toch? Dat de streepjes daarom zo gelijk blijven?
Ja, ik dus precies zelfde met die testen. Kreeg geen knaller er mee. Daarom nu over op de gewone. Werd er gek van. Hoeveel CD zit je nu?
Mijn ovutest is bijna weer onzichtbaar... om gek van te worden. Zul je zien dat ie vanavond weer wat donkerder is.
Ik laat er ook altijd twee/drie uur tussen zitten voor ik test. Zo kort op elkaar is denk ik inderdaad niet echt reëel.
Oh kijk, daar lijkt iets aan te komen! Zou vanmiddag nog eens testen, denk dat die misschien dan al kan knallen.
ik begin m'n geduld nu echt te verliezen. ik heb net maar weer een testje gedaan, misschien dat het iets uitmaakt.... nu even laten opdrogen