Ik ben benieuwd dames! Hier nu de tweede dag met krampjes en steekjes in mijn buik. Links en rechts. Niet vervelend ofzo, maar wel duidelijk aanwezig. Ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee wat het precies is, voor mijn bbz voelde ik namelijk nooit iets dergelijks, dit is dus nieuw voor mij
Geen idee... vorige maanden heb ik geen eisprong kunnen vinden en/of werd ik helemaal niet ongesteld. Maar voor mijn zoontje had ik op 11 juni knal test ovulatie en testte ik op 21 juni positief.
Oke, vrijdagavond heb ik met mijn collega's een 'walking dinner' (als nieuwjaarsborrel zeg maar). Ik verwacht dat dat laat gaat worden. Zul je natuurlijk nét zien dat ik dan mijn ei heb! Ik wil er bijna voor afzeggen. Maar dat kan ik eigenlijk ook niet maken.
Misschien een domme vraag. Maar ik moet vaak tegen het einde van de nacht plassen. Rond een uurtje of 5/half 6. Zouden jullie die dan al rekenen als eerste urine? En dan zodra ik wakker word (uurtje of half 9) dan die zien als 2de urine? Lig in bed en ik heb nu echt eipijn bij mijn rechter eierstok. Hopelijk mis ik niet mijn piek. Ik wil zoooo graag een knaller zien na de afgelopen maanden.
Oh dat vind ik ook zo lastig altijd! Ik probeer dan toch te rekken tot 6u haha, maar denk dat dat weinig verschil maakt. Als je echt de rest van de nacht geslapen hebt, denk ik wel dat je dat als eerste kunt tellen. Maar dat is wel verdomd vervelend om dan te moeten testen. Ik ben daarna dan helemaal wakker en kom niet terug in slaap.
Nee, ik ga dan ook pas testen bij 2de urine hè. Het is een ovulatietestje en die mag je pas gebruiken bij de 2de urine.