Ohja natuurlijk! Ja ik heb de clearblue dus die mag wel. Maar ik test dan later idd nog met de dipsticks. Nou dan gewoon lekker terug gaan slapen haha.
Ja wel in de verte beetje tuur. Als het zwangerschapstesten zouden zijn zie ik wel streepjes haha. Maar helaas.
Ja, ik denk het. Dit herken ik wel van toen met mijn zoontje. Laten we het hopen. Hopelijk morgenochtend een knaller + smiley
Lieve dames, dit kan niet hè... Gewoon 1 dag werken en ik moet 4 (!!!!!) pagina's bijlezen! Niet te doen dit!
Ik geloof dat dit het meest kletserige clubje is waar ik tot nu toe in heb gezeten! Super gezellig, ik hou er van
Nee, de pijn die je nu voelt is het laatste groeispurtje van je ei, voordat deze gaat springen. Denk dat je morgen je piek wel zult vinden.
Hier denk ik zonet eipein, flinke steek onderin. Had zelfs moeite met zitten. Dus ik naar boven, tanden poetsen, man al voorbereid (Ja, WE gaan NU naar bed!). Sta ik in de badkamer. Mamaaaaaa ik ben wakkerrrrrr
Hoi kletskousen Ik kom graag mee kletsen! NOD is denk ik 23 of 24. We zijn net begonnen aan ronde 1 voor onze eerste. Al vaker mijn ei gevonden met testjes, maar deze maand kan ik nog niets vinden.... Heb wel al sinds zondag een zeurende pijn op en af in rechter zij... die nu vanavond weer erg heftig wordt, maar dat heb ik wel vaker sinds ik afgelopen jaar een cyste met spoed moest verwijderen. dus weet niet of dat een eisprong is, test zegt iig nee Weet niet of er nog ergens een lijst is maar ik kon hem in de laatste 5 pagina's niet vinden
Om m niet te missen zou ik voor mijn part 4 testen op een dag doen als ik behoefte heb aan testen zet ik ineens heel makkelijk al m’n principes aan de kant. Dus ja, dan koop ik ook super nutteloos op 8dpo een dure drogist clearblue omdat online bestellen wayyyy too long duurt
Joee welkom! Promo Z&K hier; die testen zijn ‘mega’ goedkoop he, valt in het niet bij de CB ovu testen qua prijs. Of action proberen?