Hoi dames!! Zie mijn ovu test uit de bijlage van vandaag!! En dat op cyclus dag 70... Mijn vriend is op vakantie en we hebben voor het laatst sex gehad op zaterdag dus 5 a 6 dagen zullen de zaadjes wel niet blijven leven, wel? Ik hoop in ieder geval dat ik OF zwanger raak of ongesteld want dan zit ik al rond dag 86.....
Pfff ja ben al de hele week aan het testen maar geen een mini streepje gehad met de action testen,... maarja eigenlijk kunnen we niet meer doen dan gewoon om de dag seks hebben maar oh oh oh wat wil je graag die controle hebben ARGH hahaha Zaad kan tot 5 dagen overleven in je, dus dat zit wel goed!
wat rot dat het zo lang heeft geduurd is dat vaker? En mega balen dat je vriend nu weg is Phoe! Je ei moet nog springen dus wil je niet te veel hoop geven... aangezien het nu al 5 dagen is en zaad volgensmij max 5 dagen overleefd, maar hopen dat het toch nog net goed uit pakt!
Begrijp je helemaal! Heb gejankt vanmorgen toen ik een smiley had Had namelijk geen eisprong afgelopen tijd.
Oooh snap ik!! Nou vanavond goed vieren dus !? Maar had je vorige cyclussen echt geen eisprong of kon je hem niet vinden? wat een opluchting nu dan! Ik denk dat ik stop met de testjes, ben altijd wel redelijk regelmatig ongesteld dus kan me niet voorstellen dat ik nóg later mijn eisprong heb.... zul je net zien ronde 1 dat ik ineens een 40 dagen cyclus krijg
Sinds vanmiddag, naast de kleine steekjes in mijn buik, ook ineens afscheiding erbij. Het ziet er een beetje uit als rauw eiwit zeg maar. Meerdere dames last van? Ik heb echt een geheugen als een zeef, ik kan me dit namelijk totaal niet meer herinneren bij de zwangerschap van onze dochter 4,5 jaar geleden
Waarschijnlijk helemaal geen eisprong gehad. Sowieso afgelopen maand niet. Heb gebloed vanaf 15 december tot afgelopen zaterdag waarvan de laatste dagen dus wel echt menstruatie. Althans rood bloed & Dat is normaal rond je vruchtbare dagen. Kun je er ook draden van trekken?
Lees net dat dat niet per se hoeft; maar niet geprobeerd maar het zou wel kunnen als ik het zo zag net. Heel sliertig en echt als rauw eiwit zeg maar.
Yess, daar heb ook erg last van. Ik kan zelfs draden van trekken. Volgens de app zijn mijn vruchtbare dagen begonnen!
Ja normaal gesproken wel inderdaad. Maar gisteren hebben we een half uur voorspel gehad en ongeveer halverwege de de seks zelf lukte het dus niet meer omdat de hond even blafte.. ik blijf maar gewoon rustig en hoop dat het morgen beter gaat.
@Stresskipje zaad kan inderdaad tot 5 dagen overleven. Wel een mooie knaller! Waar komt die lange cyclus ineens vandaan?
Misschien een hele domme vraag. Maar, sinds vanavond enorme ‘menstruatiekramp’ en héél veel afscheiding. Het is glibberig, dun, waterig en kan er geen draden meer van maken. Is dit normaal rond eisprong? EDIT : toch wel draden van maken