Net even naar de action gereden. Heeft iemand ervaring met action ovulatietesten? Hij is nog niet positief.
Voor degenen die gisteren met mij mee dachten, het is toch gewoon weer gelukt. Gisteren toch even met vriendlief besproken dat hij zich niet hoeft te schamen en dit gewoon kan gebeuren. Verder geen druk op hem gelegd en gezegd dat als we "ergens de komende dagen maar seks zouden hebben, het al prima is." Werkte super, vriendlief gerustgesteld, ik blij, seks gehad en hopelijk tot aan mijn eisprong nog 2x seks dan hebben we toch weer een goede kans
Ik heb ze voor de zwangerschap van mijn zoontje gebruikt, maar vind die van Z&K veel fijner. @SZ19, wat fijn! Is voor je man toch even de druk er weer vanaf.
Ja, zo heb je toch wel de meeste kans dus deze maand op deze manier proberen.. Jij ook? @Jairy0811 ja precies, hij was gewoon bang dat ik het hem kwalijk nam. Dus na het praten was de druk er inderdaad vanaf
Heb ze ook een hele tijd gebruikt, maar als ze opgedroogd zijn wordt het een pennenstreepje. Heb wel altijd positieve ertussen gehad de afgelopen paar maanden, maar ben nu ook overgestapt naar Z&K. Die bevallen nu al prima sinds vandaag overigens wacht ik nog steeds op een positieve test
Ja, heel relaxt zo vind ik zelf! Volgens mij berekening moet ik zaterdag mijn eisprong hebben, daar lijkt het ook wel op gezien de afscheiding en de steekjes in mijn buik. Maar we wachten af! Ik ben echt zó benieuwd; we doen ons best in ieder geval
Vandaag follikelmeting gehad, viel tegen. BMS was 3,4mm. Grootste eitje rechts 11,7mm. Links zat alleen kleiner dan 9mm dus niet de moeite waard te meten. Heb het idee dat ik te vroeg ben begonnen met tellen van de nieuwe cyclus, maar veranderd er nu toch niks meer aan Maandag nog een keertje en daarna vrijdag weer. We gaan t zien..
Bij mij komt ineens de schouderpijn ook weer opzetten. Dit was vorige keer ook rond mijn eisprong. Die schouderpijn is een overblijfsel van mijn bbz. Hiervoor had ik dit namelijk niet. @Kaatje92 Heb jij hier ook last van?
Nou ik heb de werkdag overleefd na mijn brakke nacht. Ik ben kleuterjuf, zo fijn al die drukke kids dan ook nog maar gelukkig is de dag dan wel snel om. Vanavond nog walking dinner met de collega's dus ik moet nog even door. Die z&k testen blijven nog steeds wit bij mij. Ik vraag me af of dat wel de goede voor mij zijn of dat er ook echt werkelijk nog niks van een eisprong te bekennen is. @Miles wat jammer dat het zo tegenviel! Hopelijk groeit het allemaal snel wat harder. @SZ91 wat fijn dat jullie het een soort van opgelost hebben! Hoop dat het nu helemaal goed gaat komen!
Ik vind dit inderdaad ook wat relaxter dan alleen aan de hand van ovulatietesten te vrijen wanneer jr vruchtbaar zou zijn. 24baby en Flo(app) geven de 15e aan. Vorige maand had ik m op cd18, maar nu is het streepje al even donker als vorige maand op cd16, dus ik verwacht hem nu zondag of maandag(cd13 of 14)..
Haha ja precies. Het allemaal een beetje tactisch aanpakken en dan komt dat helemaal goed. We willen samen graag een kindje dus dan moet hij toch even zijn best doen
Toch vreemd! Ik heb een app op mijn telefoon van Isala waarin staat welke dagen mijn vruchtbare dagen zijn + 1 daarvan met meest vruchtbaar, dit is in de app morgen. Maar als ik op de banner kijk van zwangerschapspagina is dat vandaag. Lekker handig weer!