Ik heb mezelf op het wachtbankje geplant Test word al lichter. Dus morgen eisprong waarschijnlijk en dan zondag 1DPO. Spannnnnnnnnend!
Dit probleem had ik dus ook, begon zo te twijfelen. Nu overgestapt naar zwanger&kids, maar nog steeds niks. Net de 3e gedaan vandaag, maar ze worden steeds lichter pffff
Wat leuk zeg! Is misschien ook iets wat ik ooit zou willen in de toekomst. Is het je meegevallen, je bevoegdheid halen...?
Ik ga nooit meer stappen, maar nu met paar meiden toch de stad in. Heb al gezegd dat ik niet (veel) drink en ga op tijd naar huis. Wel weer leuk om na een jaar weer samen gek te doen!
Ik deed een tweejarige opleiding op de hro. Heel zwaar in combinatie met werken, maar ik zou niet meer terug willen. Heerlijk! Studie zou ik niet over willen doen, maar ik haal zoveel voldoening uit die kids én kan mijn eigen humor kwijt!
Rechter schouder net onder mijn schouderblad zeg maar. Tijdens de bbz/zol was het met vlagen hoor en het is ook niet heel pijnlijk maar wel aanwezig zeg maar Nu is het weer totaal verdwenen, grote kans dat ik er morgen weer 'last' van heb.
Ik heb ook een app (oké, meerdere..) maar die gebruik ik alleen maar om m’n cyclus in bij te houden en symptomen en gegevens van de metingen in het ziekenhuis. Ik kijk nooit naar wanneer de app ‘denkt’ dat ik mijn ovulatie zou hebben, want je lichaam werkt gek genoeg nooit zoals de app dat wilt
Ja schijnt inderdaad bij een bbz te horen. Is ook een symptoom waar artsen naar vragen als er vermoedens van een bbz zijn..
En mag ik zeggen, wat een leuke groep is dit! Ik heb vaker in een NOD groep meegekletst maar dit is by far de gezelligste! Gewoon bijna zonde als straks de NOD’s voorbij zijn
Dag 29 en wel het gevoel dat er een eitje aan het groeien is vanwege de pijntjes die ik heb links en rechts...
Nee daar kijk ik ook nooit naar. Lijkt me ook gek als een app dat weet. Je kunt natuurlijk wel een beetje schatten daarmee wanneer je ongeveer in de buurt zou moeten komen. Zowel mijn app als mijn ticker hieronder zeggen morgen, maar ik zie nog geen spoor op mijn ovulatietesten dus ik geloof er echt niks van.
Mijn app Flo geeft aan dat ik over 4 dagen ongesteld moet worden, maar denk eerder dat die eisprong dan pas is ;(
Klopt! Het schijnt dat als je er 1 gehad hebt, die schouderpijn iedere maand weer vrolijk terugkomt rondom je eisprong. Ach.... als het daar maar bij blijft
Nee haha, stel je ook voor dat dat wel zo zou zijn Ik gebruik hem ook om mijn cyclus bij te houden; maar het viel me zo op. Ben toen is gaan kijken wat er allemaal uit kwam en ben zo ongeveer de hele week vruchtbaar als ik ze bij elkaar zet
Vanaf wanneer ben je aan het testen met ovulatietesten? Als ik in je onderschrift kijk zou er eigenlijk bijna een nieuwe cyclus moeten beginnen. Heb je er al eens een zwangerschapstest tegenaan gegooid?