Wat ook zo raar is aan die apps. Hij geeft dan nu aan morgen eisprong. Maar je zou nog tot 4 dagen dáárna nog een medium kans hebben op zwangerschap. Dat kan toch nooit?
Wordt het een 'door tot iedereen op roze' groepje Of we zijn straks gewoon allemaal zwanger, dat zou wat zijn!
Al vanaf dag 12. Ben gewoon ongesteld geweest een week lang, dus ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben! En de LH is heel erg aan het schommelen. Van donker naar licht. Nu blijft het licht... vruchtbaar slijm had ik vorige twee weken terug en nu ook weer. Ik vind het ook heel gek dat het zolang moet duren. Ben laatst wel ziek geweest, koorts en flink verkouden, misschien heeft dat er mee te maken?
Test je een of twee keer per dag? Met een keer testen zou het kunnen dat je hem misschien gemist hebt.
Een keer per dag idd, misschien is dat ook de fout geweest. Nou ja, vandaag veel lage rugpijn dus ik heb nog hoop
Nee raar hé... Ik had geen klachten, we kwamen er bij de 1e controle achter bij de verloskundige, dus gelijk door naar ziekenhuis. Ze konden op de echo niets vinden. Daarom gaf de gyn ook aan dat als ik schouderpijn kreeg ik direct moest bellen.. Hierom: In het geval dat de eileider onder druk van de EUG scheurt of barst komt er bloed uit de eileider in de buikholte. Dit veroorzaakt een typische schouderpijn. De prikkeling van het buikvlies wordt namelijk opgevangen door de zenuw van het middenrif en deze zenuw is een zijtak van de schouderzenuw. Blijkbaar is deze zenuw toch iets aangetast en als er iets met mijn baarmoeder gebeurt (eisprong, menstruatie) gaat deze gelijk weer gek doen.
Hier sluit ik me bij aan! Mijn testen doen overigens ook nog niet zo gek veel, wel veel steken en drukken in mijn lies, dus hopelijk komt er gauw verandering in. Ik gebruik als app overigens FF (fertility friend). Vind het een hele fijn app, al helemaal in combinatie met temperaturen. Na de bevalling hield ik mijn cyclus er op bij en de app onthoud al je gegevens waardoor hij gauw gelijk loopt met je cyclus (of zo goed als dan toch).
Heey lieve meiden. Ik had geen meldingen meer gehad Maar ben druk aan het bij lezen Ik heb voor a.s dinsdag afspraak met de huisarts staan, over het feit dst zwanger worde niet lukt. Iemand ervaring mee,? Vind best eng
En trouwens... gister ook pas 1e keer weer sex gehad, op dag 28... dus lijkt me sterk dat het een zwangerschap is
Dat zou wel kunnen. Kan zijn dat je lichaam de daadwerkelijke eisprong tegenhoud en het later nog eens probeert.