Ik gebruik ook hoofdzakelijk FF, alleen bij mij heeft ie een melding gegeven dat m’n cyclussen zo onregelmatig zijn dat ie geen ovu-data kan geven
Hahaha okeeee nee dat gaat niet dan Al moet ik zeggen, vorige cyclus heb ik ook geen positieve test (ovu) in handen gehad, terwijl m’n eitjes met echo’s werden gevolgd! Dus elke dag testen is nog altijd geen garantie..
Niet om die reden bij de huisarts gezeten, maar wel doorverwijzing gehad. Laat ik het zo stellen; ik ben dankbaar voor de (makkelijk toegankelijke) medische hulp in Nederland! In sommige landen gaat het niet zo makkelijk (of je moet flink dokken..)
Nee, het blijft raar toch? Nu dag 5 dat ik wat ‘eipijn’ voel. Ben zo benieuwd wanneer ie nu gaat springen dan... vanavond maar weer even ‘van bil’
Zolang zijn we nog niet bezig. Maar als mijn cyclus te onregelmatig blijft, zoals nu, ga ik wel even langs de huisarts om te kijken of ik iets kan gebruiken om het regelmatig te krijgen
NOD 24 t/m 30 JANUARI 2019 24 januari (0) 25 januari (2) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 MGea1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 januari (4) J010, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari (5) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Khloe877, 31 jaar, 3e kindje Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 (MMM) Jairy0811, 28 jaar, 4de kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 28 januari (2) SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Nietjuhh1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 januari (3) Kaatje92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloempje10, 1ste kindje, ronde 13 Eliesjee, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 januari (2) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 14 Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Totaal: 17 Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe.
Inderdaad. Maar ze zullen waarschijnlijk eerst zeggen: ga maar afvallen, waar ik al mee bezig ben. Deze week al 1 kilo kwijt op naar de rest
Vanochtend m'n vriend nog even besprongen, vannacht en vanochtend eipijn dus ik ga op het wachtbankje. Reken morgen als 1dpo denk ik!
Weet je, vorige maand was ik dus een kilo zwaarder en voelde ik ook heel duidelijk m’n eipijn, dus het is niet door mijn gewicht dat ik geen eisprong hebt, lijkt mij...