Welke testen gebruik je? Ik had eigenlijk morgen mijn ei verwacht maar ovutesten knallen nog niet! Hopelijk komt die snel!
@prulletje2 ik had vorige maand mijn ei ook pas op cd 18 bij een normale cyclus van 29 dagen. Zou dus nog prima kunnen. @Ebrum @mommyof1 Misschien kan dit jullie helpen. Dit is mijn oploop. De onderste is een knaltest, moet nog ff drogen. Ik probeer dan vandaag en misschien morgenavond nog te vrijen zodat er al wat zaadjes 'klaarliggen'
Nou laten we daar maar op hopen dan! Als dat zo is gebruik ik volgende keer alleen nog maar de digitale. Ik wilde juist de dipsticks om te zien wanneer ik in de buurt begon te komen, maar dat heeft zo niet veel zin.
Ja, je zou hem dan echt deze dagen gaan verwachten. Hij kan echt zomaar ineens gaan knallen, dus hopelijk doet ie dat dan gewoon gauw.
Dit is andere test als je testje van toen straks, dus deze mag/kan je niet vergelijken met je action test. Hier lijkt iets te gebeuren, mijn oploop is gang (of dat hoop ik toch en niet dat ie straks weer lichter is).
Ik dacht dat je ook wat onduidelijkheid had over vanaf wanneer(welke test)je dan het beste kon beginnen met tellen etc. Maar dan heb ik dat denk ik verkeerd begrepen
Nee, ik tel gewoon vanaf eerste test (donderdag dus) toen had ik mijn smiley namelijk. En dan binnen 24 tot 48 uur springt die. Vandaag dus blijkbaar. En dus morgen 1DPO. LH neemt waarschijnlijk gewoon wat langzamer af. Vanavond nog 1 keer van bil en dan laat ik het voor wat het is
Hahah echt he!! Ik heb een onregelmatige cyclus, ben dr al meer dan half jaar mee bezig, dus wil het echt niet missen!
Zoooooo dan!! Had even iets om bij te lezen Zag iets voorbij komen om door te gaan tot we allemaal zwanger zijn en ik ben voor!! Helemaal leuk al hoop ik natuurlijk dat we allemaal zwanger gaan zijn Hier te maken met een dol dwaze kleuter dus afleiding genoeg (humor joh als ze beginnen op school NOT!) Vanmorgen wilde manlief het even gezellig maken, nog geen 10 sec later staat die stuiterbal naast mn bed vanavond maar weer dan geloof niet dat ze iets door had thank God! Was vandaag in de action en man man wat was het moeilijk om geen testjes mee te nemen, misschien dat ik ze toch ga halen komende week dacht dat het meer rust zou geven maar dat doet het kennelijk niet
Oi, dat was vast even schrikken vanochtend Hopelijk vanavond in de herkansing En als de ovu testen je toch meer rust geven dan je dacht; gewoon alsnog halen maandag.