Hahaha ja die poging gaat niet bepaald de boeken in Maandag en dinsdag moet ik gelukkig werken maar vrees dat ik woensdag zwicht Voel wel al wat gezeur maar bedenk me net dat ik het eigenlijk altijd alleen rechts voel zijn er meer die dat hebben?
Haha oepsie gelukkig was je op tijd! Moeilijk he om niet te testen. Ik kan dat ook echt niet laten hoor!
Aaah ik denk ein-de-lijk een beginnend een beginnend streepje te zien! Go ei! Hopelijk komt hij snel!
Hahaha nou idd!! Stom hè, lijkt wel alsof je er dan een soort grip op hebt terwijl je weet dat het niet zo is
Ik heb bij de vorige keren mijn ei nooit echt gevoeld. Nu denk ik ook af en toe wat gezeur te voelen maar ik let nu ook overal op. Heb het ook wel vaak rechts ja. Geen idee ik kan er ook niet zoveel zinnigs over zeggen haha
Hahaha ik had het nooit door totdat we voor ons meisje gingen, ineens dacht ik aha! Dit is dus steeds dat rotgevoel wat ik wel eerder gevoeld had maar steeds afdeed als vreemde buikpijn. Nu ben ik er ook weer meer mee bezig maar het varieert van echt pijn hebben tot een wat zeurend gevoel. Het valt nu alleen op dat het eigenlijk altijd rechts is en voor zover ik weet nooit links en wordt je eigenlijk ook ongesteld als je geen eisprong hebt gehad? Slaan we überhaupt weleens een eisprong over? Zijn nog zoveel dingen waar ik niks vanaf weet Zie!!!!! Geen ovu testjes gebruiken brengt geen rust, ga er alleen maar debieler van doen
Hahaha! Ja ik weet daar ook zo weinig van! Als ik zwanger ben laat ik dat ook snel los en ga ik ook niks meer opzoeken. Als het steeds niet raak is ga ik steeds meer opzoeken.
Ja zoals wanneer je het hartje kunt zien op een echo en nub theorieën of het een jongen of meisje is en wanneer die het formaat van een sinaasappel heeft enzo
Hahahaha idd!!! Ik weet die van toen nog met angstzweet in mn naad: drukke baby in buik is drukke baby.... jajajajaaaaa!! Oh hemel!! Dat kind kan geen seconde stil zitten, wiebelt werkelijk waar ALTIJD alle kanten op, en is altijd te vroeg wakker wanneer het NIET! uitkomt. Op dit moment staat ze haar vader als een my little pony te verkleden, ondertussen aan de telefoon met mn moeder én staat van de hapjes op tafel te snoepen ohja het heeft ondertussen ook nog tijd om adem te halen Ik hoop hoop hoop zoooo dat mijn volgende vraag wordt: rustige baby in buik is.... U snapt hem
@Bruisballetje, oei haha, dat is even schrikken geweest. Vanavond gewoon een goede herkansing Als je graag ovutesten wilt gebruiken, dan zou ik het ook gewoon doen. Mocht je het toch niks vinden kun je het altijd weer lagen bij een eventuele volgende ronde (waarvan we hopen dat die gewoon niet meer komt ). @prulletje2, ja ja, heel lichtjes nog, maar er is een streepje zichtbaar! Hopelijk is het een begin! Hier zonet extra getest, buik blijft zeuren en de steekjes in mijn lies zijn nu de hele middag al aanwezig, en deze zag er nog beter uit.
Bij mij heb ik meestal 2 dagen na slijm een positieve ovulatietest. Tenminste, dat was voorheen. Nu moet ik het nog afwachten.
Dames Vraagje Donderdag rond het middag uur had ik die knakker op mijn ovu test. Mijn vriend was zoals jullie weten op vakantie en is vandaag terug gekomen. We hebben zojuist sex gehad. Meer dan 48u na de positieve test. Nu weet ik dat het eitje niet meteen hoefde te springen die donderdag ... Dus wat denken jullie? Is dit toch een kanshebber of te laat?? Hoe lang leeft een eitje? Ik las 8 tot 24u??
Ik vraag me ook iets af: Als je vruchtbaar bent gaat je baarmoedermond open staan lees ik. Maar als je daarvoor dan nog seks hebt, zijn die zaadjes dan verloren? Of waar blijven die? Want die kunnen toch een paar dagen blijven leven? Maar heeft dat alleen zin als je bmm open staat?
Ik ga niet 5 pagina`s teruglezen Wat heb ik gemist? Lange dag gehad ivm zus in het ziekenhuis. Iemand een samenvatting?