Ja .. 5 dagen voor en 2 dagen na de positieve test gedaan. Klinkt allebei niet als een lot uit de loterij
Ik heb niet veel ervaring met de ovulatietesten. Wat ik op dit forum heb geleerd is, na een positieve ovulatietest springt je ei 2 dagen later. Donderdag positieve ovulatietest dan zit je vandaag toch goed met sex? Ik duim voor jou! Hopelijk is het raak.
@Ebrum, van slijm e.d heb ik nul verstand, dus dat durf ik niet te zeggen. @Stresskipje, uitgaande van je knaller op donderdagmiddag, zou je eitje uiterlijk vanmiddag gesprongen zijn. Een eitje leeft, geloof ik, ongeveer 24 uur, dus dan zou je met vanavond seks wel degelijk kans hebben. Ik zou het in ieder geval ook gewoon geprobeerd hebben. Niet geschoten is altijd mis (lekker dubbelzinnige nu, haha). @prulletje2, ze leven als het goed is gewoon in je bm, of die nu openstaat, of niet. Lijkt me sterk dat ze er dan uit zouden vallen? @Kaatje92, heel veel ovutesten heb je gemist, om het kort samen te vatten, haha. Hopelijk niks ernstigs met je zus?
Het was donderdagochtend en sex was begin avond dus meer dan 48u.. En verder.. volgens mij is het zo dat het eitje binnen 2 dagen springt toch?? Dus kan ook gisteren of donderdag zijn geweest? Ik hoop dat je gelijk hebt!!
Oohzo, da's een goeie. Je zou zeggen dat ze er altijd wel naar binnen kunnen? @Kaatje92, ohjee, en nu?
Nee, als die dicht is kunnen er geen zaadjes in. Dan sluit het zich af voor ‘alles van buitenaf’. Staat alleen open dacht ik tijdens vruchtbare dagen en daarna weer ‘dicht’.
Ja maar daaruit kan ik niet opmaken of er niks in kan als hij dicht is. Gisteren was hij bij mij volgens mij nog dicht. Wel seks gehad. En nu is hij volgens mij een beetje open met veel slijm. Ik vraag me nu af of dat gisteren zin gehad heeft. Had dus beter vandaag kunnen zijn. En aangezien die zaadjes iets langer leven, vraag ik me af of ze er nu dan alsnog ingekropen zijn of allang weg zijn. Niet dat het uitmaakt. Ik kan toch pas over ruim 2 weken testen als die ovulatietest eens positief wordt, maar dan kan ik de volgende keer beter gokken wanneer we moeten hupsen @Kaatje92 ah nee wat rot voor je zus! Sterkte!