Zo ook weer bij gelezen! @Ebrum Hier vanmiddag ineens heel veel cervixslijm. Het was nog steeds als rauw eiwit en tussen mijn vingers, een draadje. Ik heb begrepen dat wanneer je slijm verliest je bmm ook open staat, dus dit zijn dan ook je vruchtbare dagen. Bij mij komt het eigenlijk overeen met mijn berekening en de app (al is dat natuurlijk niet helemaal betrouwbaar).
Whoop whoop! Laat je vent alle hoeken van kamer zien. Mijn vriend ligt voor pampus op de bank, dus moet hem nog ff verleidden
Ik hoop echt dat ze zich niet te druk maakt! Bij vrienden van ons was precies hetzelfde aan de hand, wordt hun dochtertje geboren(wel te vroeg) heeft het hartje zichzelf prima hersteld..
Jaa bmm staat ook open, 2 dagen last van cervixslijm gehad. Vandaag ook maar wat minder maar het voelt wel vochtig binnen haha. Ben echt benieuwd hoe het gaat aflopen!
Ja, 2e ronde (missed abortion), 3e ronde (zoon), 1e ronde (dochter). Maar toch voelt het een beetje als nu of nooit, omdat ik ongeveer tot juni wil wachten als het nu niet lukt ivm dan uitgerekend te zijn in december enzo.
Ik lees zo terug lieve dames, maar vraagje; Heb ik hier een positieve ovulatie test (action) in handen? En zo ja; vanochtend seks gehad. Beter vanavond niet en morgen weer...?
Poeh wat een lastige. Is het verschil groot met die ervoor? Ik zou denken nog nét niet, maar misschien moet je echt naar het buitenste randje kijken en dan misschien weer wel. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat dit een positieve kan zijn. En idd vanavond hoeft niet hoor. Zou dan voor morgen gaan. En morgen voor de zekerheid ook nog testen, kijken wat het verschil is.
Mijn zus blijft erg rustig, maar voelt zich goed dus bedrust was dan niet heel praktisch voor haar nu gelukkig onder controle in het ziekenhuis. Doorbloeding placenta ook niet goed.
Ik denk ook nog net niet. Heb gelezen dat zaad 36 uur nodig heeft om optimaal te herstellen, daarom raadt iedereen hier om de dag seks aan i.p.v. elke dag.
@Kaatje92 Och wat sneu voor je zusje! Hoe lang is ze zwanger? Hoop dat het allemaal meevalt en 't goed gaat met de kleine.