Ik ook!! Ik krijg trouwens wel weer last van pukkels, altijd een teken bij mij dat ik ongesteld moet worden
Oh no!! Altijd zo vroeg dan al? Ik herken de pukkels ook wel tijdens een menstruatieperiode Ik ga daar ook eens opletten hoe mijn huid nu gaat reageren.
Ik vorige keer 2 dagen voor positieve test ovu, dus niet moeders mooiste als ik op m’n vruchtbaarst ben soms
Oh veel sterkte! Mijn schoonzusje is pas ook met 29w bevallen. Gaat nu wel heel goed met het kindje. Nog wel in het ziekenhuis. Hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!
Ik krijg pukkel na ovulatie altijd, en dan word ik ook altijd ongesteld. Maar nu weet ik niks van mijn ovulatie, maar als ik nu pukkels krijg, dan zal dat vast wel een teken zijn toch?! Ergens heb ik het gevoel dat m’n ei toch is geweest, voel niet zoveel meer: geen gevoelige tepels meer, die had ik vrijdag anders behoorlijk. Daar beneden voelt het ook niet meer gevoelig als ik op de fiets hobbel en de ovutesten blijven te licht. Over twee weken hoop ik meer te weten.
Ik heb m’n NOD ook op de 30e staan! Als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een zwangerschapstest, want we blijven gewoon lekker doorgaan Haha. Ben ik ook niet zwanger dan ga ik toch maar even de huisarts bellen...