Hahaha dat doe je snel . Overigens, wij gaan ook vaak als de kids op bed liggen. Dan neem ik mijn telefoon mee. Als we dan klaar zijn, blijf ik nog even liggen, om het er maar even goed in te laten lopen zeg maar haha. Mijn man gaat dan alweer naar beneden en ik zit dan op mijn telefoon al jullie berichten bij te lezen
Hahaha nee is beter als ze dat niet weten hij ligt al lekker te knorren (nu kan het nog ) Ik ga even lekker serie kijken en de zwemmers het werk laten doen
Geen idee of je dat al zo vroeg hebt, bij een bbz zit je dan wel al in een verder stadium (niet direct bij innesteling maar nadat het al iets gegroeid is) dacht ik. Geen last van maagzuur? Kan je ook daar voelen. Ik roep maar wat hoor
Nee ik bedoel natuurlijk nog geen zwangerschap. Ik heb mijn ei nog niet eens. Maar ik voel al een paar dagen vanalles krampen. Niet dat er iets geknapt is ofzo.
Ja hier! Maar ik heb een geschiedenis met een bbz. Maar het kan goed; nog even de tekst: In het geval dat de eileider onder druk van de EUG scheurt of barst komt er bloed uit de eileider in de buikholte. Dit veroorzaakt een typische schouderpijn. De prikkeling van het buikvlies wordt namelijk opgevangen door de zenuw van het middenrif en deze zenuw is een zijtak van de schouderzenuw. Maar het staat dus wel een soort van in verbinding met die zenuw. Het is dus heel goed mogelijk dat je, doordat er iets gaande is, je last hebt van die zenuw! Ik had het vorige week ook weer
NOD 24 t/m 30 JANUARI 2019 24 januari (0) 25 januari (2) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 MGea1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 januari (3) J010, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari (5) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Khloe877, 31 jaar, 3e kindje Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 (MMM) Jairy0811, 29 jaar, 4de kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 28 januari (2) SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Nietjuhh1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 januari (3) Kaatje92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloempje10, 1ste kindje, ronde 13 Eliesjee, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 januari (3) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 14 Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde Totaal: 17 Wachtbankje (6) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe.
Misschien is je ei gewoon heel groot (dat druk veroorzaakt) maar nog niet groot genoeg om te springen, wie weet voel je dat! Sommige worden wel 28mm, dat is dus bijna 3 cm he
Oh trouwens, FM (follikelmeting) gehad vandaag; Op rechts zat er vrijdag een van 11,7mm, die is zo goed als foetsie is nu iets van 10 ofzo, dus tellen we niet mee. Op links zat vrijdag klein spul, onder de 9mm, vandaag een van 13,1mm dus hopelijk wordt dat wat. Bms was vrijdag 3,4 en vandaag 4,3mm. Mwah.. Advies; voor de zekerheid maar wel gezellig maken tot vrijdag, dan volgende meting. No worries, mijn vent vindt dat we elke dag moeten, dus geen kans gaat voorbij Profiteur...