Hier doen we dat ook regelmatig. Vannacht was weer zo'n nacht Wordt ze wakker rond 23.00 uur en dan heb ik echt geen in om beneden met haar te zitten. Hup, bij ons in bed. Zo slapen we tenminste alle drie
Dames, Ik zit in een onzekere situatie. Zondag had ik een beste een donkere ovulatietest (cycld.22). Vandaag heb ik weer een test gedaan, en die lijkt mij lichter. Dan zou als het goed is vandaag een ei moeten springen. We hebben voor het laatst gisteren geklust. Hmm. Wat zijn jullie symptonen na de ovulatie? Meer klachten of neemt het af?
Met een positieve ovutest zondag en gisteren voor het laatste klussen zit je wel goed hoor. Je eitje springt dan uiterlijk vandaag. Ik heb vaak nog wat last van napijn in mijn lies, wat dan geleidelijk aan afneemt.
Zondag en gisteren had ik heel veel klachten. Nu heb ik vollere borsten met steken en licht pijn rondom mijn buik.
Ik heb hele erge steekjes in mijn liezen. En onwijs veel last van afscheiding en gevoelige borsten/pijnlijke tepels.
Hier nemen de klachten af. Rond ovulatie erge kramp, zo erg dat ik het soms weg moet puffen. Heb nu wel wat gevoelige borsten en tepels. Ben nu 2 dpo dus dat zal vast de progesteron zijn haha! Vanochtend vroeg m'n dochter: Mama wat zijn dat? (Wijzend naar mijn borsten) Dat zijn tepels. Tepels? Kun je daar ook mee schoonmaken?
Wauw ik ben jaloers! Dat hebben die van mij dus echt nog nooit gedaan haha! Mijn oudste sliep altijd maar 3 kwartier. Dat was echt doodvermoeiend! Toen hij wat ouder is is hij wel naar 1,5 uur gegaan, maar hij is nu 3,5 jaar en nu slaapt hij bijna nooit meer overdag. Alleen als hij mega moe is, maar dan moet ik hem echt na een uur wakker maken, anders slaapt hij 's avonds pas rond 22u of later. Mijn jongste slaapt ook altijd maar 1,5 uur. Zij is nu 2,5 jaar en begint dat langzaam ook te krijgen dat ze dan 's avonds niet meer slaapt. Maar zij heeft haar middagslaap echt nog wel nodig. En ze zijn altijd allebei rond 6u weer wakker, soms zelfs eerder. Ik ga er echt niet vanuit dat nummer 3 wel een slaperd wordt. Zou wel lekker zijn haha!
Heel herkenbaar, hier heeft onze oudste van 2,5 jaar ook besloten dat ze geen slaapje meer nodig heeft tussendemiddag. En we krijgen het ook echt niet voor elkaar. Een grote strijd die we niet meer aan gaan, want broer een kamer verderop wordt er wakker van. Maar 2,5 jaar kan best nog wel een middagslaapje gebruiken, want savonds is ze toch niet meer helemaal te genieten..
Pfff hier 1 vannacht die doodleuk naast mn bed stond om 3 uur! Ik moet poepen Heb daarna geen oog meer dichtgedaan was een lange dag op het werk! Hier nog steeds steken aan beide kanten geen idee wat dat wil zeggen! Ik vond vanmorgen nog 1 ovu testje en ik heb hem gedaan vanmorgen hij was behoorlijk donker! Zal morgen even foto plaatsen. We maken het morgen nog maar even gezellig en dan ga ik er vanuit dat ik op het wachtbankje kan. Ben zo benieuwd dit keer!! He maar gaan we nu gewoon met elkaar door tot we allemaal op roze staan?
Ik heb echt luilakken wat dat betreft, haha. Maar, bij twee van de drie was dat de eerste maanden wel even anders hoor. Dochterlief sliep tot 6 maanden erg brak, daarna sliep ze probleemloos door en de jongste ging de eerste maanden niet zonder mij slapen. Ik moest elk slaapje mee naar bed en zodra ik maar weg probeerde te sneaken was ie wakker. Dat duurde tot een maand of 7/8 en sindsdien slaapt ie zonder mij en in zijn eigen bedje, maar dan nog wel op onze kamer. De middelste sliep twee weken na de geboorte door, had met de regeldagen even dat ie voor een nachtvoeding kwam en sliep daarna weer door.
@Ebrum ik vind ze niet positief, maar weet niet hoe erg ze kunnen knallen. Ik ben weer bijgelezen, drukke dag gehad op het werk
Ja leuk!!! We gaan door tot iedereen op roze Heb in een aantal groepjes gezeten, heel leuk, maar als er 1 zwanger was dan zag je die bijna niet meer terug. En soms vergeet je ze ook weer hihi... maar dit is wel een heel leuk groepje