Wil me even kort voorstellen en onze situatie uitleggen, dat "praat" wat fijner...Ik vind het zo spannend deze ronde. Had zaterdag eind van de middag een knal positieve ovulatie test. We hebben donderdagavond, zaterdagavond en zondag "geklust" . Dit is de laatste ronde voor we terug mogen komen bij de fertiliteitsarts. Mijn vriend zijn zaad is getest en was helemaal in orde en ik heb bloed mogen prikken, ook niks verontrustends. Dus we zijn voor een periode van 3 maanden weer naar huis gestuurd, door mijn leeftijd (36) mogen we na 3 maanden ons weer melden en gaan ze verder kijken naar een behandelplan.
Had het een paar rondes geleden ook, maar helaas geen zwangerschap. Overigens had ik wel het idee dat er wat gaande was, want toen ik ongesteld werd deed dat ongelooflijk veel pijn, kon wel janken en dat heb ik anders nooit.
Ja, dat idee heb ik ook. Nu vertelde gynaecoloog bij mijn laatste afspraak ook dat er in principe altijd wel een soort van bevruchting plaatsvindt, maar of het vast blijft houden is de dan vraag. Dat zou die kriebeltjes natuurlijk wel verklaren.
Welkom! Spannend zeg! Praat hier lekker van je af; is altijd fijn! Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws!
Haha dat hoop ik voor jullie allemaal ook. Ben deze maand wel extra nerveus, heb ik nog niet eerder gehad. Hoe doen jullie dat altijd in die 2 weken wachten? Zelf op werk denk ik te vaak er nog aan..
NOD 24 t/m 30 JANUARI 2019 24 januari (1) Faith81, 37 jaar, 2e kindje, ronde ? 25 januari (2) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 MGea1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 januari (3) J010, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari (6) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Khloe877, 31 jaar, 3e kindje Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 (MMM) Jairy0811, 29 jaar, 4de kindje, ronde 1 Bruisballetje, 31 jaar, 2de kindje, ronde 4 Susanne2708, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 28 januari (2) SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Nietjuhh1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 januari (3) Kaatje92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloempje10, 1ste kindje, ronde 13 Eliesjee, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 januari (3) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 14 Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 7 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde Totaal: 20 Wachtbankje (7) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe.
Dat is gewoon niet te doen haha . Ik kijk op het toilet op mijn werk dan ook heel vaak op mijn telefoon op dit forum. En ik had mijn ovulatietesten ook gewoon mee. Kan dat ook echt niet loslaten hoor!
Ja eindelijk haha, vanmiddag al maar hij kon nog donkerder. Hij gaf met de clearblue digitaal al positief vanmiddag en toen waren ze nog niet eens even donker.
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden trouwens. Vanmiddag wel kramp en moest toen meteen naar de wc, maar heb verder geen druppeltje bloed meer gezien. Kan natuurlijk nog steeds.... ik vind dit zo raar
Oh ik heb nu echt al 3 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar dat is dus gewoon mijn ei ofzo. Ik snap er ook geen hout meer van hoor. Dit is mijn raarste cyclus ooit. Ik voel ook allemaal veel meer dan bij mijn andere keren dat ik probeerde zwanger te worden. Misschien omdat ik nu weer ruim 4 jaar ouder ben? Weet ik veel. Of het is gewoon nu al gedoemd te mislukken deze maand. Kan ook natuurlijk. Ons lichaam is raar.