Pfff vandaag is niet mijn dag. Nog geen positieve ovu test, nog geen enkel teken dat het er überhaupt aan zit te komen, en gewoon moe van het gewacht. Bleghhh.
Tsja, daar zat ik ook aan te denken, maar dat heb ik anders nooit. En waarom blijven de ovutesten dan bijna helemaal wit?
Ik moet gewoon maar geduld hebben. Ik doe zo nog even een ovutest. Hele dag niet gedaan, omdat ik toch dacht dat ik ongesteld zou worden.
Vandaag 4DPO. Mijn borsten doen zo godsgruwelijk zeer vanavond. Ze zijn opgezwollen en het lijkt alsof er blauwe aderen tevoorschijn komen aan de zijkant van mijn borst. Nog steeds ‘nattig’ en nu sinds half uur flinke krampen. Zou toch niet al een eventuele innesteling kunnen zijn?
Ja, echt wel door blijven testen hoor. Al is het maar voor je eigen rust... alhoewel, ik werd vorige maand vooral heel onrustig ervan. Bleek dus helemaal geen eisprong te hebben.
Hmm.. jaa snap ik! Ook geen symptonen? Welke cyclusdag zit je nu? Je hebt ook een mk gehad. Van vriendinnen heb ik begrepen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam. Dus ik zou gewoon doorgaan!
Kreeg net weer een bevestiging dat m’n menstruatie eraan komt. Helder bloed en flinke krampen. Op naar de volgende ronde. Hopelijk krijg ik daar meer duidelijkheid!
Ah ik weet precies hoe dat voelt! Hier is hij pas op dag 22 gekomen die positieve test. Op welke dag zit jij nu?
Ah nee wat jammer! Maar misschien wel fijn dat je nu dan in elk geval opnieuw kunt gaan tellen en hopelijk is deze cyclus dan beter!
Ah, wat balen! Maar hopelijk dan inderdaad komende ronde veel meer duidelijkheid! Blijf je wel hier mee kletsen?
@prulletje2 Wat een mooie ovu test zeg! Hoop dat jullie t hebben benut vannacht @Lalaatje90 he wat balen dat het nu toch doorzet... Hoop dat de volgende ronde raak is voor jullie en je cyclus wat duidelijker wordt! Knuffel!