Haha, ik heb ook altijd een groot gezin gewild en ja, het is wel druk soms, maar ik geniet er zo van. Nu scheelt het denk ik ook dat mijn oudste twee een stuk ouder zijn dan de jongste, dus die zijn al behoorlijk zelfstandig. @mommyof1, normaliter is het inderdaad zo dat je helderrood bloed als CD1 moet rekenen, ik zou denk ik dan uitgaan van 1 januari, gezien je vanaf daar wat meer rood bent gaan verliezen.
Heb ik wel gebruikt. Maar ik vond met de zwanger en kids geen overduidelijke piek. Waren eigenlijk allemaal heel donker. Had mijn rijtje hier ook geplaatst. Gebruik jij testen? En vanaf wanneer zou je dan gaan testen?
NOD 24 t/m 30 JANUARI 2019 24 januari (0) 25 januari (2) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 MGea1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 januari (3) J010, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 27 januari (4) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Khloe877, 31 jaar, 3e kindje Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 (MMM) Jairy0811, 28 jaar, 4de kindje, ronde 1 28 januari (2) SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Nietjuhh1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 januari (2) Kaatje92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloempje10, 1ste kindje, ronde 13 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 30 januari (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Ja ik gebruik de digitale van cb, maar daar zitten er maar 10 in. Daar zit een schema bij. Met een cyclus van 28 dagen moest ik starten op dag 8. Leek me prima, want zo vroeg heb ik nog nooit een ei gehad. De vroegste was op dag 12. Daaruit is mijn jongste geboren . Maar na nadere berekening denk ik toch dat ik meer een gemiddelde cyclus rond de 31 dagen heb dan 28. Dan zou mijn ei ook wel eens later kunnen zijn. Ik heb hem namelijk ook wel eens op dag 23 gehad. Toen was ik niet zwanger. Maar daar zit dus wel een flink verschil tussen. Het is zo onregelmatig bij mij. Maar ik heb ook maar 6 cycli om op terug te kijken, waarvan 1 direct na de pil, 1 na een missed abortion die operatief verwijderd is en 1 na een zwangerschap. Allemaal zo verschillend. Dus ik twijfel of ik aan 10 testen genoeg heb. Ik had nu ook die zwanger en kids dipsticks maar bijbesteld voor de zekerheid. Zijn nog niet binnen. Maar die zijn dus niet zo duidelijk?
Ik heb nog even teruggekeken naar je testen @mommyof1 en ze lijken inderdaad allemaal heel erg op elkaar! Hm daarom had ik dus de digitale omdat ik daar dan ook zo over ga twijfelen.
Ik gebruik de ovutesten van Z&K en vind ze zelf wel duidelijk. Heb ze ook gebruikt tijdens het zwanger worden en vond daar goed mijn piek mee. @mommyof1, heb je rijtje even bekeken en ze zijn inderdaad vrij gelijk, maar dit zijn wel andere van Z&K, of niet? Degene die ik gebruik zijn van iets andere kleur groen.
Oh dan ben ik benieuwd welke jullie hebben en welke ik binnen krijg. Als het goed is komen ze vandaag.
Hoi meiden mag ik bij jullie aanschuiven? Mijn nod zal 30 januari worden kan nog net op het lijstje. Zal weinig meekleuren want ga 2,5 week op vakantie volgende week. Maar vind het toch altijd wel gezellig Wil er ook wel wat minder mee bezig zijn, merk dat de agendasex zijn tol gaat eisen
Zullen die beter zijn denk je? Want als je menstrueert heb je wel een eisprong toch? Dus dan zou ovulatietesten niet kansloos zijn, lijkt mij?
Ik vind ze zelf wel goed, maar ik heb geen ervaring met de extra snelle die jij nu gebruikt hebt. Je zou ze altijd kunnen proberen? Hoelang was je cyclus nu? Je kunt ook menstrueren zonder een eisprong, maar dan is je cyclus vaak veel langer, of zoals in mijn geval nu korter. Ik heb afgelopen maand geen eisprong gehad, althans dat vermoed ik heel sterk gezien mijn ovutesten blanco bleven (of een heel licht streepje gaven), en ik na16 dagen alweer ongesteld werdt.
Ja bij mij is het ook niet meer de moeite waard om een tampon in te doen.. Wacht ook nog even tot morgen, en dan even een testje doen.. Verwacht er niks van maar om de boel even uit te sluiten. Merkte wel bij het voelen bij mijn bmm dat deze wel open stond, dus misschien ook wel een gewone menstruatie..
27 dagen was mijn cyclus nu. Spotting gehad vanaf 15 december (cyclusdag 11 en toen ook begonnen met ovulatietesten, misschien al wel te laat geweest met testen toen ook?) 27 dagen lijkt me normaal.
27 dagen is inderdaad een normaal gemiddelde cyclus. Je zou deze ronde eens kunnen beginnen op CD9 met ovutesten, kijken wat ie dan doet. Ik begin zelf ook op dag 9 (gemiddelde cyclus van 26 a 27 dagen) en test dan 2x per dag tot ik mijn piek gevonden heb.
Hoeft niet per se. Kan best dat je lijf ff op moest starten vorige ronde en je daarom geen eisprong had
Ik heb mijn testen nu binnen en zat even te lezen. Die zk testen mogen dus juist niet met ochtendurine? En die cb moet dat juist wel. Hoe doen jullie dat dan bijvoorbeeld als je moet werken?
Nee klopt. Ik test op mijn vrije dagen met 2de urine. En als ik moet werken dan test ik na mijn werk.