Niet jou dag vandaag hoop dat de rest van je dag wat soepeler loopt wat kan je dan een pechdag hebben he groetjess
O my! Wat een nacht hier. Zoontje ziek met hele hoge koorts. Woensdagavond ook al, maar gisteren overdag ging het wel goed. Hij zat tegen de 41 graden aan. Hij was zo heet. Bij ons in bed gelegd, maar was zo onrustig. Dus uiteindelijk weer in eigen bed en toen raakte die zo in paniek, dat hij een soort van iets spuugde, maar ook niet normaal zeg maar. Maar ik heb emetofobie (ben er sinds vorige week voor in therapie) dus ik raakte volledig in paniek. Ik viel vervolgens flauw en ben paar minuten out geweest. Ik mocht alleen niet van zijn zijde wijken, dus mijn angst werd flink op de proef gesteld. Om 04.45 uur sliep ik tot 07.00 uur. Zoontje net wakker. En we zouden nog wel date day hebben.
He bah! Dat is schrikken zeg vreselijk wat een nare ervaring. Wat is precies emetofobie als ik vragen mag. Wat griezelig dat je bent flauw gevallen zeg hoe is het nu met je zoontje en met jou. Hopelijk wat beter vervelend dat dit zo gebeurt en dan ook nog midden in de nacht en zulke hoge koorts. Beterschap! Groetjes
Zoontje heeft volgens mij geen koorts meer. Heeft net wat gedronken en eet nu een cracker. Emetofobie is een angst voor spuug en overgeven Heel naar en heftig. Met mij gaat het wel oké. Beetje moe En door die angst ben ik vandaag dan altijd wel hele dag wat van slag nog
Fijn dat je zoontje geen koorts meer heeft en wat drinkt. Jeetje dat is zeker heftig lijkt me ook ontzettend moeilijk. Is daar wel een behandeling voor mogelijk hoop het wel voor je lijkt me echt super lastig. Rustig aan vandaag en hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
Net FM gehad, weinig activiteit. BMS is wel 6mm, dus ze twijfelt of nu een eisprong is geweest. Ga nu bloedprikken.. bij geen eisprong maandag weer FM en als er dan nog steeds niks is gaan we de cyclus afbreken en Clomid ophogen. Op z’n zachts gezegd; klote.
Ohw, dat is een flinke domper. Hopelijk wijst het bloed uit dat er toch een eisprong is geweest. Wanneer heb je daar de uitslag van,
Wat heftig! Lekker rustig aan doen dan vandaag, wel fijn dat je zoontje in ieder geval geen koorts meer heeft!
Ah nee! Haha ik zou ook wel in mijn joggingpak op de bank willen zitten. Moet werken. Ook geen zin in haha.
Ik ben aan het werk en zit even bij te lezen tussendoor maar kan nu niet uitgebreid reageren. Succes en sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Wat goed dat je daarvoor in therapie bent! Vriendin van mij heeft het ook, kan inderdaad heel heftig zijn. Zeker met kinderen in huis! Beterschap voor je zoontje!