Ik gebruikte bij mijn eerste twee ook KV, dat waren toen gewoon goede testen. Bij de jongste heb ik één Predictor test gebruikt en een stuk of 8 a 10 KV testen (hoezo testjunk? ) Nu heb ik 4 testen van Z&K liggen, Innovita Midstream ultra sensitive, en daar houd ik het voor nu even bij (of dat probeer ik toch).
Deze waren van juli 2018 (uiteindelijk een bbz/zol geworden) De bovenste is op 2 dagen voor mijn nod en de onderste op mijn nod. Voor de zekerheid, gezien de negatieve recensies van de 2kv5 ook maar een predictor gedaan een paar dagen later: Omdat ik deze dag ook ineens bloedverlies kreeg, sloegen de twijfels ook meteen toe, aangezien het tweede streepje niet echt een knaller was (mijn HCG was dus ook maar 80).
Hier ook niet; die predictor was ook bijna een week later. Las laatst wel dat die predictors momenteel heel slecht leverbaar zijn. Toch morgen alvast maar eens kijken bij de op=op of kruidvat.
Ik had ook een zol. Ik had een knaller en dag later was ie weer licht. Liep jouw hcg ook zo traag op?
Die is niet hoger geweest dan 80. Hij daalde de 1e week naar 70 en bleef uiteindelijk steken op 41. Toen heb ik die mtx injectie gehad, daarna duurde het nog 6 weken tot ie op 1,5 stond, 2 dagen daarna was ik ook weer ongesteld.
Haha ik had al zo'n vermoeden omdat je zei dat je morgen wilde testen en die vragen ging stellen. Ik hoop het voor je!
Ik heb de foto's op de vorige pagina staan Houd er wel rekening mee dat LH ook na je eisprong kan schommelen in je urine. Ik las laatst zelfs dat deze richting je menstruatie ook wat donkerder kan zijn.
Zo rot! Bij mij is het na een aantal weken vanzelf gaan dalen. Zo blij dat ik die injectie niet hoefde. Veel last van gehad?