Update hier is vanmorgen een inlegkruisje vol. En ook wel wat in de toiletpot, dus ben bang dat rood hier toch door zet. Nu ook buikkramp, we zullen zien. Ik meld me in de pauze of na het werk wel weer.
Ik zit momenteel in de wachtkamer van de poli, lekker vroeg haha! Gisteravond nog maar even actief geweest, you never know
Ja... ik heb gisterochtend getest en gistermiddag. Maar die van gisterochtend is geel geworden. Kan ik dat nog goed krijgen? Ik zal ze zo onder elkaar leggen.
Succes @Miles ! Hoop echt dat je goed nieuws krijgt straks! Hier gisteravond en vanochtend vreselijke krampen, alsof ik ongesteld moet worden. Kon er bijna niet van slapen . Geen idee wat het betekent, ik denk dat ik morgen een testje ga wagen. Dan 10 dpo.
Gisterochtend - gistermiddag - vanmorgen. Van links naar rechts. Ook nog steeds bloedverlies. Maar minimaal.
Nou, er is precies niks gaande bij mij. Wéér bloed prikken en dan morgen beginnen met primolut om de menstruatie op te wekken. M’n teleurstelling is groot..
Ohw, wat ontzettend klote! Een hele dikke knuffel voor jou, snap dat de teleurstelling nu heel groot is.
Hier nog 0 symptomen. Vandaag 7/8 dpo dacht ik. Eergisteren had ik mn badkamerkasten eens leeggehaald want we hadden zoveel dingen gehad met de feestdagen dat ik geen overzicht meer had. Bleek nog een nieuw doosje ovu testen te liggen Dus na dat verhaal van gisteren dacht ik laat ik dat nou ook eens proberen en ze lopen op zegt niks natuurlijk Ben nog steeds ziek/grieperig en dat was ik toen ook bij mn dochter maar ook dat zegt niks haha het heerst
Iemand die niet zwanger is zou eens de proef op de som moeten nemen met die ovulatietesten. Eens kijken of ze dan ook echt wit blijven. Ben wel benieuwd!