Ja ik ook! Heb na mn miskraam ook een paar dagen voor uiteindelijk mn nod getest omdat ik geen idee had hoe mn cyclus zat en toen was ie echt wit! 4 dagen later werd ik ongesteld. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen haha
Dankje 1 dagje verder dan jou, 3weken 3 dagen Ik hoop zo dat alles goed is we hebben in ronde 1 een mk gehad op 5 weken dus het is super spannend voor ons allemaal, maar toen liepen mn testjes ook niet op dus daaraan kon ik afleiden dat er iets niet goed zat
Dan zijn we even ver hoor. Ben vandaag ook 3 weken en 3 dagen Oh jeetje, dat is wel extra spannend dan.
Ja, staat verkeerd. Ik ben zaterdag 4 weken zei de verloskundige. (Had al contact gehad ivm bloedverlies) En had een cyclus van 25 dagen en 26 dagen en ben van langste uitgegaan. 31december denk ik eerste dag menstruatie en vorige week donderdag positieve CB.
ik mag op rood weet alleen niet zeker wat ik nu als 1e dag moet tellen, gisteren of vandaag. gisteren eind van de middag allen bruin en klein beetje bij afvegen. is vannach/vanmorgen echt doorgezet
Shit niet leuk! Ik zou vandaag aanhouden als dag 1.. neem vanavond een lekkere borrel meid en sterkte
Wat ontzettend balen @faith81 Ik heb sinds vandaag wat buikpijn. Maar of het nou krampen zijn voor innesteling of een aankomende menstruatie? Bij menstruatie heb ik veel meer pijn; dus ik houd nog hoop! Zo net wel zwangerschapstesten gehaald; denk dan heb ik ze maar in huis
Haha heel goed! Ik heb er ook 6 in huis Predictor early en express 3 sensitest 1 action test Waar zal ik morgen mee beginnen?
Hahaha, ik heb de predictor 2 keer en toch ook de k2v5. De buikpijn is trouwens weer over na een toiletbezoek; het waren m'n darmen