NOD lijst - 24 t/m 30 januari

Discussion in 'NOD forum' started by Ebrum, Dec 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Ze willen dus geen bloedtest doen.

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    @mommyof1 ik zou niet teveel voelen van binnen, je kunt het erger maken dan het is.
    Je testen lopen wel mooi op ;)

mommyof1 likes this.
  3. mommyof1

Ik weet het, hahaha :roflmao:
    Moet er ook mee stoppen.
    Ik mag ook alleen nog naar de wc als ik écht moet plassen. Eerder niet.

Lalaatje90 and Magnolia29 like this.
  4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113

Hopelijk is het gauw de 14de, het voelt misschien als 'pas, maar vroeger doen ze vaak niet. Ik heb een echo met 6.1 gehad en dat was puur omdat ik de miskramen van te voren had, de kans op een kloppend hartje is dan nog heel klein.
    We gaan voor een hele mooie echo voor je dan en hopelijk neemt het bloedverlies gauw af!

mommyof1 likes this.
  5. mommyof1

Nee, klopt. Dat ben ik me ook echt wel bewust.
    Eerder heeft idd geen zin.

Enige reden waarom ze het eventueel eerder kunnen doen is om te kijken of er weer een hematoom zit.

6. Miles

Miles Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,372
    885
    113
    Female
    Valentijnsdag ❤️❤️

7. mommyof1

Jaaaaa! En 2 jaar geleden begonnen op die dag mijn weeen. Mijn zoontje word de 15de 2 jaar :rolleyes::oops::eek::roflmao:

Miles likes this.
  8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Lange bevalling gehad of was het 23.00 uur weeën en 01.00 uur geboren? :roflmao:

mommyof1 likes this.
  9. mommyof1

Nee, was het maar zo’n feest! :roflmao:
    Weeen begonnen écht savonds om 19.45 uur (maar achteraf hele dag al wel wat weeen gehad)
    En uiteindelijk is hij om 22.33 uur de volgende dag geboren :rolleyes:

10. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

May 11, 2013
    1,725
    853
    113
    Weet iemand wat deze testen betekenen? Volgens temp.methode heb ik maandag mijn eisprong gehad. Deze testen zijn 2 van gisteren en 1 van vandaag... ik kom er maar niet uit...

Attached Files:

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Jeetje, dat is lang! Hopelijk komt die tweede wat sneller !

mommyof1 likes this.
  12. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113

Hier zit helaas geen positieve bij.
    Ik twijfel over je temp ook een beetje, vanwege de dip van twee dagen.

Ebrum likes this.
  13. Miles

Miles Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,372
    885
    113
    Female
    Misschien een beetje dom van me, maar heb je al een zwangerschapstestje geprobeerd?

Kaatje92 likes this.
  14. Miles

Miles Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,372
    885
    113
    Female
    Ik heb net de poli gesproken, uit m’n bloedwaarden bleek nog altijd geen enkele activiteit. Vandaag beginnen met de primolut, 7 dagen lang slikken en dan na het stoppen kan het zo’n 4 dagen duren voor ik ongesteld ben. Hallo, gevalletje geduld op de proef stellen..

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Gefeliciteerd dames met de mooie testen!

@Ebrum lastig, ik kan er ook niet veel uit opmaken zo.

@Miles , knuffel voor jou! Hou vol hoor!

Over dat bloedverlies. Ik zou me echt niet te druk maken als je testen gewoon goed oplopen. Ik had altijd bloedverlies. Het is ook gewoon extra doorbloed daar.
    En wie weet waren het er toch 2 en is er 1 misgegaan en zit de ander er nog. Geen idee natuurlijk maar ik verwacht dat het bloedverlies dan wel iets meer zou zijn.

Miles and mommyof1 like this.
  16. mommyof1

Ja, dat lijkt mij ook. Dan moet het wel meer op een echte menstruatie lijken toch? Een goeie menstruatie bedoel ik...

Nu is het gewoon een lichte ‘menstruatie’. Als je snapt wat ik bedoel.

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Over menstruatie gesproken: dit is bij mij ook een milde hoor. Ik voel eigenlijk niks vloeien wat ik normaal wel voel. Als ik naar de wc ga dan komt t er wel uit hoor Haha sorry voor de details... dit keer met kleine beetjes en daar ben ik wel blij mee.

18. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Wilde ik ook zeggen!

19. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

Jan 23, 2019
    889
    1,236
    93
    Female
    Hi allemaal! Kan ik me nog in dit groepje aansluiten vlak voordat DE week begint?!
    (sorry - ik ben altijd een beetje laat...)

Even voorstellen: bloempje dus, inmiddels al een half jaartje bezig met zwanger geraken (nog niet gelukt), mijn NOD is op 28 januari. En na al die maanden toch maar besloten me op dit forum in te schrijven zodat ik wat dames in dezelfde situatie om me heen heb, want af en toe kan ik mezelf echt gek maken!

Deze maand doe ik dat ook weer. Allerlei vage klachten die misschien wel iets betekenen... maar die ook heel goed een andere logische verklaring kunnen hebben. Raar tintelig (ofzo?) gedoetje in mijn onderbuik (maar kan ook gewoon darmgerommel zijn), erg moe en op de gekste momenten willen slapen (sorry werkgever!), maar kan ook gewoon door onze vreselijke werkschema's komen. Af en toe steekjes en krampjes en iets te veel gevoel in de tepels - maar kan ook gewoon een aankomende periode zijn. En de druppel(s) van vandaag: twee drupjes bruinverlies. Tien dagen na de eisprong. Okee, daar heb ik dus geen verklaring voor. Aargh!

Ik kom jullie avonturen dus gezellig meelezen (en meeleven) en hopelijk kan ik die van mij hier ook met jullie delen. Tot snel en ik hoop op veel mooie berichten alhier!

20. faith81

faith81 Actief lid

Aug 29, 2017
    423
    240
    43
    Female
    Ja hier ook veel minder dan normaal. Soms bij het afvegen maar een klein beetje roze. Gisteren wel veel, maar verder veel minder. Nou ja, des te sneller ben ik er weer af.

Share This Page