NOD 24 t/m 30 JANUARI 2019 24 januari (0) 25 januari (2) Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 MGea1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 januari (3) J010, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mommyof1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 27 januari (4) Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7 Khloe877, 31 jaar, 3e kindje Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 (MMM) Jairy0811, 28 jaar, 4de kindje, ronde 1 28 januari (2) SZ91, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Nietjuhh1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 januari (2) Kaatje92, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloempje10, 1ste kindje, ronde 13 30 januari (1) Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 14 Totaal: 14 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Had mezelf nog helemaal niet op de lijst gezet @Jeansflower gefeliciteerd! Meiden succes deze ronde!!!
Meiden, wat is nou het beste moment op de dag om een ovulatietestje te doen? En daarvoor nou wel of niet drinken? (Een beetje drinken bedoel ik dan)
Ligt aan je testen denk ik. De clearblue digitale mogen met ochtendurine. Maar andere zijn beter vanaf 10u pas volgens mij. Op mijn clearblue bijsluiter staat wel dat je dan het beste minimaal 4 uur niet gedronken moet hebben.
Oké! Ik heb net een ovulatietest gedaan van action. En hier staat al een mooi streepje op (ben pas op CD7) maar vorige ronde hem waarschijnlijk gemist. Maar alleen een kop thee vanaf 11 uur. Maar daarom dacht ik, als ik hem dan maar niet weer mis als ik me niet aan de ‘regels’ houd.
Ik blijf dat ook een gedoe vinden hoor. Er staat ook dat het altijd op dezelfde tijd moet, maar als je meerdere keren op een dag test wil je toch ook een oploop zien lijkt me, dus ik snap niet zo goed wat die tijd uitmaakt.
Wie heeft hier nog meer last van. Vorige week zondag begon mijn menstruatie met een lichte spotting op zaterdag en zondags was het voor mijn idee erdoor zeg maar. De dagen erop niet noemenswaardig veel, dinsdags wel wat meer, maar ook niet echt superveel. Donderdag en vrijdag helemaal niets en sinds zaterdag ineens lichtroze afscheiding, vandaag ook weer. Niet gek veel, maar moet wel even een inlegkruisje in. Ik ben een beetje in dubio.. Was mijn menstruatie wel echt een menstruatie of toch een innestelingsbloeding? Of wat anders? Zal ik er toch een test op wagen?! Ik ben namelijk wel bekend met snel bloedverlies vanwege een gevoelige baarmoedermond (bij mijn vorige zwangerschap tot 34 weken bloedverlies gehad).
Haha, je lichaam zit toch raar in elkaar. Had jij toen helderrood bloedverlies? Ik bedenk me nu dat het bloedverlies ook erg donkerrood was..
Bij mij was het echt 1 dag rood volgens mij ja. De volgende dag al bijna niks meer. Ik dacht zeker weten ongesteld te zijn. Had ook al tegen mijn man gezegd dat het niet gelukt was die ronde. En na een paar dagen vond ik het zo raar dat er verder niks meer kwam aan bloedverlies. Ik dacht toch nog maar eens een test doen. Niks gezegd tegen mijn man, want die vond toch al dat ik er teveel mee bezig was. En toen was die opeens positief! Toen als de wiedeweerga mijn zoontje een shirtje aangetrokken met 'ik word grote broer' (had ik al in huis). Mijn man was op zijn werk maar komt tussen de middag thuis eten. Ik zeg 'haal jij hem even uit bed?' en toen had hij natuurlijk dat shirtje aan. Hij was echt super verrast. Ik ook toen ik de test zag natuurlijk. Vergeet ik nooit meer haha!
Ik heb ook minimaal bloedverlies. Vooral bruin & wel af en toe rood, maar minimaal. En nu sinds paar uur onwijs veel pijn in mijn rechterlies. Testje doen kan geen kwaad toch?
Ik pak altijd de middag en avond. Beste is sowieso na 10.00u en voor 20.00u (dacht ik), maar mijn laatste testje doe ik altijd rond half 9/9u. Ik drink ook gewoon wat ik wil drinken, let er alleen een uurtje of twee voor het testen op dat ik niet nog drie glazen achterover gooi.