Nee zo bedoel ik het niet..... niet dat ik pas in ronde 3 zit maar dat mijn cyclus al 83 dagen duurt dus bijna 3 maand... snap je??? Dat is wel lang.. Maar ik hoop op een positieve test of ongesteldheid!
Jeetje! Zo had ik je berichtje niet begrepen Ben je hier al mee naar de huisarts geweest? Of is het bekend waardoor het zolang duurt? Dan hoop ik toch snel op positief bericht voor jou idd!
Nee geen idee. . Heb t eens eerder gehad toen ik voor het eerst in mn leven ongesteld werd..bleef het ook na 1 of 2x ineens 3 maand weg. Mss nog ontpillen?
Ja, bij mij zoontje dacht ik zaterdag ongesteld te moeten worden (28 dagen cyclus, nooit langere cyclus dan 28 ) op donderdag TM zondag nog negatief. En dinsdag pas positief. En bij m'n dochter... Op donderdag ongesteld te moeten worden en pas zaterdag positieve test. Of ik zat er mega naast steeds met cyclus maar ik ga nooit over 28 dagen. Of maak traag hcg aan of late innesteling?!
Poeh, dus als je het echt zeker wilt weten is het eigenlijk beter om nog even een dag of twee na je NOD te wachten? Das wel stressen hoor.
Klopt, maar als ik dus na 28 dagen niet ongesteld word weet ik het al bijna zeker... Maar ik test toch altijd nog ervoor hoor.. haha.. soort van bord voor m'n kop
Hier ook die ervaring. Ik moest vorig jaar 14/15 juli ongesteld worden en testte op 18 juli pas positief; was een hele lichte test. 2 dagen later pas een echt duidelijke test en 2 daarop weer een knaltest! Dus tja.... Ik moet zelf dus ook niet van te voren testen en gewoon wachten totdat ik voorbij mijn nod ben Ondanks dat toch weer getest vanwege symptomen, maar omo wit tot nog toe!
Maar er is dus nog genoeg hoop voor je, als je pas na je NOD positief test! Ik blijf gewoon voor je duimen dat het deze keer ook zo is. En eens kijken of ik me kan inhouden tot de 30ste. Als ik voor die tijd nog niets ben gaan doen. Best stom eigenlijk dat ik er gewoon van uitga dat ik niet ongesteld word, realiseer ik me nu...
Lief! Dank je wel! Ik hoop voor jullie ook snel goed nieuws; zo'n half jaar wachten is wel genoeg toch!?
Ja, ik wil niemand hoop geven hoor het gaat bij iedereen anders. Maar action early Kruidvat early zag ik iig niets op.
Dankjewel! Ik hoop het ook, een kleintje is meer dan welkom! Maar aangezien ik de 30 al ruim gepasseerd ben heb ik me er ook op ingesteld dat het gewoon wat langer kan duren voor het echt 'raak' is. Misschien dat ik daarom ook niet zo goed durf te hopen. Maar hee, volgende week weten we allebei meer! Ik ben nu stiekem ook heel benieuwd hoe het voor jou verder gaat!
Bij onze eerste was ik pas na 11 maanden zwanger.. valt niks over te zeggen.. stom hè.. als je weet dat het überhaupt mogelijk is dan is de stress al veel minder...
Dat is zeker waar - gewoon relax en Moeder Natuur haar werk laten doen is hier de instelling. Wat niet wil zeggen dat ik niet vreselijk nieuwsgierig ben, zeker met alle rare vage klachtjes van de laatste tijd. Maar die vroege testen doen voor jou dus niks? Ik denk dat ik het ook maar laat zitten, weet het liever in een keer zeker denk ik.
Ja echt hé. Bij mijn 1e zwangerschap was het ronde 6, mijn tweede was ronde 2, alleen is deze helaas een bbz/zol geworden. Dus nu is het wel extra spannend of het op de goede plek gaat zitten. Maar het zwanger-worden is idd geen stress ding meer.