Ai jammer! Ovutesten en ik zijn sowieso best buddies, ik ben altijd van het precies willen weten wat de status is, en dat kan met die testen.
Ja, vanaf maandag al. Woensdag wat erger. Maar niet bizar veel. En gisteren bijna niets. En nu net begon het weer na die test (had wel obstipatie vanmorgen.) En verloor een soort bloedprop. Nu bloed ik minimaal.
Oké, bijgelezen. Bloedprop wil nog niks zeggen, ik ga even googlen hoe een mk op jouw termijn eruit ziet.
Opzich hoeft de bloedprop nog niks te zeggen. Ik zou het met testen nog even in de gaten houden en anders een belletje naar de vk doen. Het klinkt me ergens een beetje als wat opgehoopt bloed nog. Zelf heb ik een vmk gehad rond 5 weken en het verlies daarvan bezat geen prop.
Als je echt twijfelt zou ik vragen om een bloedtest vandaag en die herhalen op maandag. Dan kan je zien of je HGC volgens de normen oploopt.
Nou.... ik ben al heeeeeel lang niet ongesteld geweest zoals hoe het moet. Al zeker 4 jaar niet meer. (Prikpil en daarna zwanger) Weet wel dat ik altijd héle heftige buikpijn heb tijdens menstruaties. Het zeurt nu een beetje. Maar niet pijn.
Ik verloor meer bloed dan een normale menstruatie, duurde ook een stuk langer, en het bezat zo nu en dan hele kleine stolsetjes en sliertjes bloederig slijm (sorry voor de details). Ik heb toen ook via de vk een bloedtest laten doen, die toen aangaf dat de mk een feit was.
Ga daar ook wel om vragen dan. Om die bloedtest. Vandaag dan & maandag ook. Ik verlies alleen niet meer bloed dan een normale menstruatie.
Elk lichaam is anders en je weet niet wat er gaande is. Ik verloor bloed maar was wel zwanger, bij mij ging het simpelweg in de deling van de cellen mis waardoor er geen vruchtje was, de rest was er. Maar anderen verliezen bloed en doorlopen een prima zwangerschap. Alleen die bloedtest zal uitsluitsel kunnen geven. Ik weet uit ervaring; ga op je strepen staan he! Soms willen ze niet altijd even goed meewerken.. jij betaalt er toch zelf voor (eigen risico..), dus go for it!
Het ‘domme’ is dat ik ook veel bloedverlies heb gehad met mijn zoontje. Ook stolsels enzo (wel pas rond 6 weken & bloedverlies begon met 5 weken) Dus ik moet ook vertrouwen en hopen dat het ook nú goed komt. Ik mag straks langskomen bij VK.
Ooohhh meissie wat een spanning verdorie! Wat ontzettend lief van je vk dat je langs mag komen! Ik ga heel hard duimen dat het bloeden nu stopt en er een mooi babytje aan het groeien is in je buik