Eén nachtje slapen en toch weer een pagina erbij! Het begint nu wat te komen! Hier wederom heel erg misselijk. Het is dat we voor een goed doel gestopt zijn met anticonceptie, maar toen ik het spiraaltje nog had, had ik al deze klachten helemaal niet. Herkent iemand dit?
Wat spannend, er zitten er al een paar op het wachtbankje Inge: hopelijk is dat inderdaad je innestelingsdip, spannend hoor! Ik duim voor je Jessy: Ja was dat maar mogelijk he, dat wel ten alle tijden wisten wat er gebeurt. Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken. Ik ben even een paar dagen afwezig geweest. Ik merk dat ik er deze ronde een stuk minder mee bezig ben, en dat geeft me wel een beter gevoel. Minder gespannen ofzo. Zaterdagavond had ik ineens een donkere streep op mijn ovulatietest, dus ik had verwacht dat hij zondag wel positief zou zijn. Nou, er was bijna niets meer te zien! Pff, wat moet ik daar nu weer van maken? Zou dat dan toch mijn piek zijn geweest? We zijn evengoed druk aan het klussen En voor de zekerheid blijf ik door testen. De vorige ronde was mijn ovulatietest ook echt heel kort positief, nog geen 8 uur.. iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik herken het helaas niet, maar wat vervelend dat je zo misselijk bent. Waar ergens in je cyclus zit je nu?
Hey dames, ik ben van het lijstje maar voor de dames die mijn verhaal herinneren een kleine update. Mijn testjes zijn na de kleine bloedig mooi op blijven lopen en krijg vanmiddag voor de zekerheid een vroege echo, en nog mijn testje van vandaag!
Als ik mijn eisprong inderdaad op de 12e had (afgaand op een regelmatige cyclus van 28 dagen) dan zou ik dus nu echt nog maar 2 dagen dpo zijn. Emetje Die test is wel heel erg duidelijk! Gefeliciteerd! Spannend, binnenkort een echo.
Wauw Emetje, wat een mooie duidelijke test! Fijn dat je vanmiddag een vroege echo krijgt, hopelijk zie je een mooi vruchtje zitten!
DitBenIk, ik heb dat ook altijd dat mijn ovulatietesten maar kort positief blijven. Laatst ook in de middag bijna positief getest, de volgende ochtend was er nog maar vaag iets te zien. Heb nog 1 dag doorgetest voor de zekerheid totdat mijn temperatuur de volgende dag aangaf dat mijn eisprong geweest is dus toen niet meer getest. Waarschijnlijk heb ik die avond/nacht na de bijna positieve test net mijn piek gemist.
Voor mij wel herkenbaar. Toen ik mijn spiraaltje er uit heb laten halen heeft mijn lichaam echt moeten wennen aan al de hormonen die opeens vrij kwamen. Heb me echt wel maanden beroerd gevoeld.
Ik ben dus niet de enige! Ik ben ook best wel labiel merk ik... Ik zat gister te snotteren bij een reclame van de Lidl
Ja dat is helemaal gestopt gelukkig! Dus hopelijk ook goed nieuws vanmiddag en voor jullie hopelijk ook een mooie roze lijst zo rond de feestdagen!!
emetje, wat een mooie test gefeliciteerd! en succes met de echo vanmiddag. kancamagus, ik herken die symptomen niet, maar ik had dan ook geen spiraaltje..wel vervelend zeg die misselijkheid hier nog steeds erg gevoelige tepels en gerommel in mijn buik, maar zit pas op 4 dpo dus kan toch nooit iets betekenen?
Ik ga er van uit dat ik zaterdag (cd 16) mijn eisprong heb gehad. (alhoewel ik nog steeds 'last' heb van vruchtbaar slijm ) De afgelopen rondes was mijn lf 11. Dus hou ik mijn NOD nu op 24 december (1 dag langer). Nu hebben wij a.s. zaterdag een feestje van mijn schoonouders. Zou ik daar een borrel kunnen drinken denken jullie? Denk dat ik 's morgens wel even een test doe voor de zekerheid... Wil iemand mijn NOD op 24/12 zetten en mij op het wachtbankje plaatsen? Alvast bedankt!
hier nog steeds erg gevoelige tepels en gerommel in mijn buik, maar zit pas op 4 dpo dus kan toch nooit iets betekenen?[/QUOTE] Vorige rondes had ik vanaf mijn eisprong tot ongeveer een week later gevoelige tepels. En volgens mij vindt de innesteling plaats tussen 5 - 10 dpo. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ohh wat schattig hihi Cares: Ik had dat vorige ronde ook, meteen na mijn eisprong ontzettende rommelende darmen en ik voelde me ook écht zwanger. Bij mij was het een hele vroege miskraam helaas. Er was wel een bevruchting maar geen innesteling.. Wie weet is het bij jou gewoon al raak!! Spannend Jessy: Dankjewel voor je reactie! Doet me goed om te lezen, want dan denk ik dat ik die test aanhoud als positief. Misschien de volgende ronden maar beginnen met temperaturen als het deze keer niet raak is. Ik ga voor de zekerheid wel nog wat door met testen omdat je soms ook hoort dat er later een echte piek komt, gevolgd door de eisprong. Al merk ik met een toiletbezoek wel dat mijn afscheiding veranderd is en dat mijn baarmoedermond erg hoog zit, dus wellicht dat mijn eisprong inderdaad elk moment kan komen.
Ik heb net een positieve ovulatie test in handen. Dat wordt dus even "klussen". Haha. Verschrikkelijk woord. De wachttijd duurt inderdaad altijd zo lang.. En iedereen om me heen wordt zwanger. Ik wil oooook! ) Gelukkig zijn de komende dagen inderdaad druk met de feestdagen. Dan hoop ik dat ik er minder mee bezig ben.
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 ���� 24. (7) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje 26. (2) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (2) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje 29. (4) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sophie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (0) Datumloos. (3) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 ���� 24. (7) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje 26. (2) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (3) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje 29. (5) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sophie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (0) Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)