Wat leuk om te zien dat er wel al weer wat mooie testen voorbij komen! Zelf heb ik ook wel last van wat klachten, maar ik vraag mij dan af of het niet is dat ik ze gewoon bedenk en dan ook voel. Was het maar vast volgende week, dan waren we weer wat verder. Hoe snel kun je eigenlijk symptomen merken?
Volgens mij mag ik nu toch echt plaats nemen op het wachtbankje! Wil iemand dit voor mij doen? Al 2 dagen temp hoog en vandaag wat steken en vruchtbaar slijm! Spannend weer dat wachten
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 ���� 24. (7) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje 26. (2) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (3) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje 29. (6) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sophie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, 4e ronde 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (1) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 29 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Melissa53 heb ik wel de juiste Melissa op paars gezet? Er staat er maar 1 tussen maar mis de 53 achter de naam. Klopt dat?
Oh nee! Vandaag positieve test gehad. Maar manlief moet onverwachts weg voor z'n werk vanavond! Hopelijk is hij morgenavond wel thuis.. Anders zal het waarschijnlijk niets worden deze maand
Oh bah, dat is inderdaad vervelend. Hoop dat hij vannacht of morgen toch nog even tijd heeft. En anders moet hij maar wat in een potje doen Succes, ik duim voor je.
Wachten duurt zo enorm lang!!! 😩 Vooral aangezien ik niet echt m'n cyclus weet en veels te bang ben dat k m'n eisprong heb gemist ofni haha.. Was het maar een week later!!
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 ���� 24. (7) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje 26. (2) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (3) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje 29. (6) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sophie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, 4e ronde 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (1) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 29 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb mezelf ook even op het wachtbankje gezet.. Laat het wachten maar beginnen! Pfoe voor mij nog twee weken te gaan
Erg he dat wachten! Ik zit vandaag pas op 6dpo, voel niks behalve dat ik weer dat 'voorgevoel' heb dat ik elke maand heb. Nergens op gebaseerd verder, kan eigenlijk ook niet omdat het nog te vroeg is maar toch heb ik zoiets van 'weer niet gelukt'. Ik heb nl die rare gedachte dat als je zwanger bent je dat op de eoa gewoon aanvoelt of zo. Slaat natuurlijk nergens op.
Een bewezen voorgevoel als je zwanger bent zou het wel makkelijk maken. Dan hoeven we ons ook niet twee weken lang druk te maken over wat we wel of juist niet voelen. Hier voel ik ook nog niets, behalve wat bekkenpijn. Maar goed dat heb ik altijd rond m'n ei en menstruatie en soms de hele LF. Dus dat zal wel weer 't laatste zijn. Alleen zo'n mega dip van gisteren geeft dan weer hoop. Hoewel ik die eigenlijk niet wil omdat het elke keer vals blijkt. Kruipt weer terug op 't wachtbankje...
Ik voel deze ronde juist niet veel. Vorige maand had ik hele felle steken rond de eisprong, nu helemaal niet. Daardoor weet ik niet of mijn eisprong al echt is geweest.. al merk ik wel dat vooral sinds gisteravond mijn afscheiding veel meer is dan normaal en ook veel dunner. Dus dat is dan misschien het vruchtbare slijm? In mijn omgeving zijn ze nog redelijk subtiel met vragen, zo na de missed abortion. Al merk ik dat ze langzaam aan weer voorzichtig beginnen te peilen hoe het er voor staat. Ik ben daarom wel heel blij dat we vanaf het begin af aan heel open zijn geweest toen het de vorige keer mis ging, want daardoor krijgen we niet meer elke dag 10x de vraag of we al een kindje krijgen.
Irritant of niet?! Alhoewel het me nog vervelender lijkt om er van overtuigd te zijn zwanger te zijn en om dan vervolgens toch ongesteld te worden. Conclusie: wachten is stom. Kwam trouwens dit op internet tegen; Iedere seconde worden wereldwijd ongeveer 4,3 babys geboren. Dat is 255 babys per minuut, 15.300 per uur, 367.200 per dag. Dat zijn een hoop innestelingen
Wow da's een hoop! Nou in dat geval is er zelfs een grote kans dat we allemaal een roze kerst krijgen! Toch?!
Jessy: Alles is vervelend idd haha. Ik temperatuurde altijd na mijn eisprong door tot ik ongesteld werd. Ik wist eigenlijk elke keer dus al heel snel dat het niet raak was. Als mijn temp namelijk schommelt is dat nog nooit een goed teken geweest. Was hij stabiel na mijn eisprong dan was het raak! Maar ik wil deze keer niet weer de hoop al verliezen op dag 5 en heb daarom mijn thermometer gisteren maar weg gelegd.. Dan maar iets langer in spanning... Anders is het wachten op mijn volgende ei ook weer zo lang... Woejooo hahaha dat zijn zeker een hoop innestelingen! Hopelijk zitten wij daar allemaal bij
We kunnen mekaar de hand schudden. Ondertussen ben ik er dus achter dat als mijn eitje links springt, het veel pijnlijker is dan rechts. Deze maand is het nu natuurlijk rechts, dus ik kan ook maar gissen. Ik denk dat mijn eitje gisteravond is gesprongen, maar ben absoluut niet zeker. Mijn slijm is ook zo anders dan de vorige maanden.