Ik herken het niet maar zou je wel dit willen adviseren. Goed drinken (want blaas doorspoelen) en een vitamine C bruistablet nemen. Dat maakt je urine zuurder waardoor bacterien niet zoveel kans maken. Ook kun je cranberrysap drinken of cranberry capsules slikken. Hopelijk heb je er wat aan!
Yale, we zitten in hetzelfde schuitje. Eerste kindje en tegelijkertijd onze NOD. Hoe is het met jou? Jessy Inge1984 Cares86 Dubbeltje Flower Wij hebben allemaal dezelfde Nod, nu zie ik dat jullie allemaal al een kindje hebben. Gaan jullie ook eerder testen? Hadden jullie ook al symptomen de vorige keer voor je NOD. Zo ja welke dingen vielen op?
Cranberrysap krijg ik echt niet weg maar de capsules zijn het proberen waard, bedankt! juffie33, ik test niet meer voor nod tenzij de symptomen er niet om zouden liegen. Zoals ik me nu voel denk ik dat ik gewoon wacht. Voor wat betreft mijn 1e zwangerschap, mijn dochter was een onverwachts cadeautje dus ik kan het niet met toen vergelijken. Het bewust zanger worden is voor mij nieuw.
Juffie: Dat probeer ik me ook steeds te bedenken. Zover ik me kan herinneren voelde ik helemaal niets bij m'n dochter. Maar ik weet nog wel dat ik heel gefrustreerd was dat mijn menstruatie niet door kwam. Ik wist mijn nod namelijk niet en was er dus vanuit gegaan dat ik twee weken over tijd was (met bij behorende negatieve testen). Uiteindelijk teste ik op dag 43 positief. Dus eigenlijk wil ik helemaal niets voelen . Maar als ik maandag nog geen enkele vorm van bloed heb ga ik een testje wagen. En jij? Wil je eerder testen of ga je het proberen vol te houden tot je nod?
💗💙 NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje 26. (4) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje 27. (3) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Bvd, 28 jaar, 1ste ronde, 2de kindje 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje 29. (7) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, 4e ronde Mila79, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (3) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje 31. (2) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Inge1984, dat weet ik dus nog niet zo goed. Vorige ronde was ik misselijk, rare reuk en dacht ik het echt. Test leek ik zelfs iets te zien en dat viel toen daarna zo tegen. Liefst zette ik de tijd even vooruit denk ik. Haha. Fijne dag allemaal trouwens!
Er was vorige ronde op iedere zwangerschapstest iets te zien hier. Zelfs soms redelijk duidelijk. En dan plots die ms in alle hevigheid. Ik ben een aantal dagen heel erg boos en teleurgesteld geweest.
ik had bij mijn andere zwangerschappen geen symptomen en nu alleen gevoelige tepels maar sinds vandaag zijn ze een stuk minder gevoelig ik weet niet meer of ik bij de andere 2 eerder heb getest maar ga nu proberen het zolang mogelijk uit te stellen
goeiemorgen meiden, vandaag 7 dpo...mijn tepels zijn ineens minder gevoelig gisteren pendel van moonlove gehad,ze pendelde januari een positieve test...
Ik had gister ook een pendel van Moonlove, een positieve test in maart en het zou een meisje worden. Hopelijk toch iets eerder een positieve test!
zou inderdaad fijn zijn als het eerder raak is ik heb met januari niet te klagen dan,maarja ben nogal ongeduldig van aard
De afgelopen rondes heb ik wel eerder getest. Wou dit eigenlijk deze ronde niet gaan doen (gebruiken nu ook geen ov testen), alleen heb ik zaterdag een feestje. Ga 's morgens een test doen en dan bepalen of ik een drankje kan drinken ja of nee. Ik zit zaterdag op 7 dpo. Wel vroeg, maar voor mijn eigen gevoel beter denk ik...
Kan je een evt. innesteling ook aan de zijkant van je buik voelen? Zit nu op 5 dpo en heb een soort van stekende pijn aan de rechterkant...
Ja ik kan ook heel slecht plassen terwijl ik de hele dag aandrang heb komen er echt druppeltjes. Ik moest ook echt mijn best doen om ook maar iets in het potje te krijgen voor de huisarts Wat ook echt heel erg balen is dat ik er ook enorm veel last van mijn onderbuik door krijg waardoor mijn sexdrive (sorry) echt heel laag is. En ik wil niet dat het een "moetje" wordt.
Dit herken ik dan weer niet. De aandrang komt bij mij heel plotseling en dan moet ik dus gelijk gaan maar dan zijn het ook geen druppeltjes maar gewoon een normale hoeveelheid. Last van mijn onderbuik heb ik alleen heel even na het plassen, paar minuten maar en niet heel vervelend of zo. Zou het niet kunnen dat je plas niet geconcentreerd genoeg was en de huisarts daarom niets heeft kunnen vinden? Ik zou het anders nog een keer laten controleren.
Wil iemand mij op de lijst zetten? Laura123 - 27 jaar - ronde 3 - 2e kindje - nod 30 december Nou ben ik dus benieuwd of mijn nod daadwerkelijk 30 december is. Ik had gister een positieve ovulatietest gehad. Dat betekend dat mijn cyclus 3 weken korter is dan de 2 keren daarvoor. Dus ik hoop dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt.
💗💙 NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (4) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8 na mk), 3e kindje 26. (4) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje 27. (3) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Bvd, 28 jaar, 1ste ronde, 2de kindje 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2de kindje 29. (7) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, 4e ronde Mila79, 19 jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (3) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 31. (2) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)