Hahaha gelukkig ben ik niet de enige! Het helpt wel om het hier even van me af te typen en mee te lezen
Bijna een week verder dan mn test dus dan nog een weekje wachten... zo nieuwsgierig maar dat herkennen jullie allemaal.. Ik heb geen vakantie en moet veel werken dus wel afleiding tot mn NOD
alsof ik mezelf hoor 'praten' ik heb ook heel Google al afgezocht op symptomen,ieder steekje die ik vol zoek ik op en daar maak ik mezelf natuurlijk knettergek mee...
Dat googlen is heel herkenbaar. Zoek ook altijd van alles op. Kom daardoor ook vaak op zp terecht in topics die echt jaren geleden zijn geopend
haha😂 ja ik dus ook nog een week tot mijn NOD...een hele lange week. ben blij dat ik zaterdag,zondag en maandag moet werken
Heel herkenbaar om alles maar op te zoeken. Elke ronde denk ik ook weer dat ik alles nu wel opgezocht heb. Maar nee hoor, er is altijd wel weer iets nieuws...
Dit idd of toch weer hetzelfde gaan lezen want wie weet staat er iets belangrijks in dat ik de vorige keer over het hoofd heb gezien. Erg eigenlijk..
Ja echt hè nu is alles wat ik voel een symptoom en als ik er één van het lijstje niet voel ga ik me daar op focussen totdat ik het wel "voel" heel frustrerend. Ik moet ook gewoon werken maja wat doe ik met de kerst? Wel gewoon alles eten en met mate drinken het valt ook zo op als ik het niet doe. Twijfel toch om een early predictor test te doen. Wat doen jullie? NOD is 29 december
Bij mij is mijn NOD 24 dec, dus ik hoop net voor de Kerst helemaal happy te zijn. Ook dan maar kijken, want hoe ga je dan zorgen dat niet direct iedereen allerlei vragen gaat stellen. Succes met wachten. Pfff... dat duurt echt lang..
Mocht ik zwanger zijn ga ik met kerst niet moeilijk doen. Zodra ze zien dat ik niets drink tijdens het kerstdiner weten ze toch al genoeg. Daarom zou ik het gewoon vertellen. Mocht het dan alsnog mis gaan zijn dat uiteindelijk toch de mensen die ik dan graag als steun heb. Maar vooralsnog heb ik er niet zoveel vertrouwen in deze ronde. M'n darmen zijn aan het rommelen en m'n onderbuik voelt opgeblazen. Dat heb ik altijd voordat m'n menstruatie eraan komt. Daarnaast is vanmorgen m'n temperatuur wederom gezakt naar het niveau van voor m'n ei. Dat is veel te vroeg op 9dpo maar kan ook niet een heel goed teken zijn denk ik dan. Het enige wat nog een klein beetje hoop geeft is dat ik ontzetten vaak moet plassen.
Hihi....., we hebben met z'n allen Google zowat versleten! 😀 Ik vind het ook lastig wat te doen met kerst. 2 jaar terug wist iedereen dat we aan het proberen waren een kindje te krijgen maar nu willen we het stilhouden. Vanaf het moment dat we weer begonnen zijn heb ik niet meer gedronken. Hoeveel invloed zou het in dit stadium hebben? Mijn NOD is 26-12. Zul je zien dat ik 27-12 pas ongesteld wordt en voor niets, niet gedronken heb en dus minder genoten van de kerst. Maar...., als ik nu wel zwanger blijk te zijn en ik heb wel gedronken..., is dat dan al heel schadelijk? Bij mijn zoon testte ik pas de avond voor NOD positief.
Zelf drink ik praktisch nooit dus mocht het zo zijn dan zal het hier niet opvallen. Maar ook ik heb er weinig vertrouwen in. Ook rommelense darmen en wat buikpijn. Heb een lf van 12 dagen en zit nu op 9dpo dus denk dat het over een paar dagen game over is. Inge ik hoop voor je dat je temperatuur morgen weer netjes omhoog schiet want dan zou het een innestelingsdip kunnen zijn geweest!
Kroel, mocht je achteraf zwanger blijken te zijn dan denk ik niet dat een glaasje heel schadelijk is hoor. Ikzelf maakte me ook druk toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van mijn dochter. Had nl alles gegeten en gedronken maar de verloskundige stelde met destijds gerust door te zeggen dat ik nog in een vroege stadium zat en ik was toen bijna 7 weken.
zit ik ook over na te denken... zit nu 6 dagen voor NOD maar als die negatief is ga ik mezelf waarschijnlijk weer voor de gek houden met de gedachten dat ik dan misschien toch te vroeg heb getest en heb ik hoop voor niks
Hallo iedereen, Ik mag op het wachtbankje! Heb er weinig hoop op dat het raak is bij ons. Afgelopen woensdag had ik mijn (vermoedelijke) eisprong, maar heel gezellig konden we het niet maken aangezien mijn mannetje ziek was. Hierdoor dus enkel afgelopen zondag en gisterenavond actief geweest. Raar is wel dat ik de ovulatiepijn al gans de week voel, non stop.. maar we zullen er onze hoop maar niet op baseren Heel veel succes voor iedereen! Groetjes, 3llen
Wij hebben morgen een feestje van mijn schoonouders. Ik zit dan op 7 dpo en ga wel een test doen. Wetende dat het wel erg vroeg is. Maar dan hoef ik me niet schuldig te voelen bij wat ik eet en drink... Meer om mezelf gerust te stellen denk ik.
Hier ook niet het idee dat het raak zal zijn ivm wisselende diensten en training tijden. Vandaag 3 dpo maar ook enkel alleen afgelopen zondag gezellig gemaakt. Laten we maar van het minste uitgaan des te kleiner de teleurstelling dacht ik maar zo..
8 dpo en kon me niet bedwingen dus een test gedaan,hartstikke negatief natuurlijk dus of gewoon veel te vroeg getest of niet zwanger deze maand... moet wel zeggen dat het me rust geeft. nu mezelf ook voorgenomen om pas weer woensdag of donderdag te testen
Ik drink bijna nooit dus bij mij zal het toch niet opvallen 😁. Wat doen jullie?.. Al eerder testen dan de nod of gewoon wachten? K wil mezelf niet gek maken dus vind dat ik moet wachten nog 5 volle lange dagen dus 😩 😜