24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (5) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (7) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje 30. (5) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 31. (3) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb elke maand dezelfde klachten als die ik had toen ik zwanger was behalve rommelende darmen. Dus als ik dat laatste zou hebben over een week dan denk ik wel eens dat het raak zou kunnen zijn. Aders over borsten heb ik altijd al vanaf de eisprong, krampen ook. Steekjes hier en daar, krampen bovenbenen, misselijk hoofdpijn, slecht slapen.. dusja haha lastig Maar wachten duurt wel weer ontzettend (te) lang... Voor de dames met nod op 24 december : hopelijk een mooi kerstkado !
Goedemorgen, mijn nod zou als het goed is over 2 dagen moeten zijn. Tot gisteren niks bijzonders gevoeld maar sinds vanochtend zijn de buikkrampen volop aanwezig. Ik denk dus dat testen niet nodig zal zijn. Mocht ik idd ongesteld worden dan zal het op mijn verjaardag zijn..nou wat een feestje
Jessy, wat jammer zeg. Hier ook wat krampen terwijl ik dat anders niet heb. Mijn NOD is 24e, nog 4dagen dus. Ik heb net getest met kruidvat Early, maar niets te zien helaas. Kon het niet laten, kramp, warm, hoofdpijn en met vlagen misselijk. Hoop het nog steeds van wel, maar ben bang van niet.
Jufffie, jammer van de witte test maar met 4 dagen voor nod kan het nog alle kanten opgaan. Ik duim voor je!
Ik hoop het. Hekel aan misselijk zijn, maar hoop nu elke keer zo hard om misselijk wakker te worden. Haha. Erg he. Kan het bij jou niet alsnog raak zijn?
Nou ja zolang er geen bloed is blijf ik natuurlijk stiekem hopen als is het wel een beetje tegen beter weten in. Wat het allemaal iets dragelijker maakt is de wetenschap dat ik in het nieuwe jaar doorgestuurd wordt na de gynaecoloog. Op de eoa ervaar ik dat wel als een soort van geruststelling.
Hallo dames! Heb me gister ook aan jullie lijst toegevoegd, heb mn NOD op de 31e gezet maar kan ook een dag of twee later zijn. Ik heb nu een cyclus van 28 aangehouden maar kan ook 30 zijn, ik weet het niet haha.. Dus wanneer zouden jullie op z'n vroegst gaan testen ? Hoop in ieder geval voor iedereen op een positieve test!!
Hoi dames, Ik heb even een vraagje. Gisteren had ik plots een enorme hoeveelheid melkachtige afscheiding. Absoluut niet het vruchtbare slijm. Ik ga ervan uit dat mijn ei maandagavond is geweest. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad? Sorry voor de details maar bijna gans mijn onderbroek lag vol
Welkom nic2910! Zelf test ik niet voor nod maar in jouw geval zou ik dan gewoon op de 31e testen. nummertje3, dat soort afscheiding heb ik altijd na mijn ei.
Heb trouwens wel de hele tijd last van lage rugpijn. Maar sta wel de hele dag voor m'n werk en dit is echt een onwijs drukke periode.. Dus weet niet waar ik het aan moet wijden 😅
Nou dames gisteren uit eten geweest en genoten van een stuk rood vlees en een glas rode wijn. Ik drink wel minder hoor maar kan het gewoon nog niet laten staan. Ga eerste kerstdag een early test proberen (NOD 29-12) want voel me nu wel schuldig. Heb sinds mijn eisprong nog steeds kramp in mijn onderbuik en soms gevoelige tepels. Verder is mijn eetlust (op mijn diner gisterenavond na) ook verminderd. Ik heb mijn cyclus nu gebaseerd op 35 dagen maar heb soms ook 30 dagen dus kan nergens van op aan. Als het deze maand niet is gelukt ga ik ook temperaturen denk ik of ovulatie testen halen want voel wel duidelijk wanneer deze is door de krampen.
Hai nic2910, welkom in dit lijstje Ik heb m'n NOD op ook op de 31e gezet, maar net als jij kan het een paar dagen meer of minder zijn! Ik gebruik geen ovu testen dus ga af op vruchtbaar slijm. Ook mijn cyclus is de ene keer 28 dan weer 31. Nu denk ik dat mijn ei was op 17 dec dus ik wil op 27 dec testen (10dpo). Wanneer had jij je ei dan?
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (5) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje 25. (4) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (1) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (1) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje 29. (2) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (0) Datumloos. (3) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik moet zo lachen om al die berichtjes ! Inderdaad dat googlen, echt fantastisch ! I'm guilty ! Toch eventjes kijken of het iets betekent. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes, die kwamen pas na mn NOD! Dus ik was toen verbaasd dat ik zwanger was. . . Nu alleen erge rugpijn, wat ik ook had tijdens mijn zwangerschap maar ik weet dat dat niets zegt. Verder nog niets dus we wachten rustig af. Mijn NOD is 30/12 (maar had ei sochtends heeeel vroeg dus 29/12 kan ook) dus ik twijfel ook met eten en drinken met kerst. Drinken doe ik amper dus dat scheelt, een paar slokjes en niet meer en niemand valt het op. Alleen de carpaccio etc. . .tja dat lust ik graag. . lastig lastig. Denk toch niet dat ik die ga eten. . . kan wel de 24ste een test gaan doen (dat is dan 5 a 6 dagen ervoor) maar ja ben bang dat ik daar toch niets op zie. . .even googlen wie er 6 dagen voor NOD positief heeft getest hahahahaha !