NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hier ook een negatieve test, en toch steeds meer t gevoel dat t ongesteldheid is. Na wat tranen verder nu op m'n werk, bah geen zin maar wel afleiding. Succes dames vandaag en eigenlijk moeten we de hoop niet opgeven!

2. Babyloveme

17 dec 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet me zo inhouden om niet weer te testen en dat iedere ochtend. wil zo graag goed nieuws voor kerst. En ik weet eigenlijk moet je dan nog niks zeggen want er kan nog zoveel gebeuren in die eerste 3 maanden, maar ohhh wat zou ik graag mijn vader vertellen dat ie opa wordt.

edit zit nu op 5 dagen voor NOD.

3. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.807
    1.626
    113
    Gisteren op 11dpo een test gedaan en helaas negatief. Normaal heb ik altijd al spotting voor m'n menstruatie dus ik had stiekem wel goede hoop. Gisteravond ziek geworden (flinke buikgriep), wat waarschijnlijk mijn niet gezakte temperatuur verklaard van vanmorgen. Later vanochtend helderrood bloed. Aangezien het vandaag officieel mijn nod is ga ik er maar vanuit dat het doorgaat zetten en ik dus helaas door kan naar de volgende ronde.

4. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Zo zit ik ook, als ik met kerst positief test wil ik het ze wel heel graag vertellen. Maar ook alleen aan mijn ouders verder nog niemand..

5. Babyloveme

17 dec 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad hier ook alleen aan de ouders, ze komen van beide kanten bij ons dus om tegen de ene wel en de andere niet is ook zo raar.

heb al dag of 2 lichte krampen, heb dit normaal niet bij mijn mensturatie vaak word ik het en heb ik daarna last.
    Vind het zo moeilijk pfff

6. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Wat spannend ik zie dat sommigen al aan het testen zijn geslagen! Toch ook voor hun DPO (doe ik zelf ook hoor, maar moet nog ff wachten!), maar blijft dan toch lastig he... bij een witte test blijf je dan hoop houden, want tja het zou nog kunnen bij een late innesteling. Veel succes met alle spanning allemaal voor komende week xxx

7. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Haha wat een discipline, knap hoor! ;) :)

8. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hier ook getest, maar echt niets te zien.
    Gisteravond werd ik misselijk en dat ben ik nu nog steeds.
    Verder nergens last van.
    Stiekem hoop ik het heel hard nog, maar diep van binnen denk ik dat het wel weer een teleurstelling zal worden. Hoop zo dat m'n gevoel er flink naast zit.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Valt mee hoor, inmiddels meerdere keren in de verleiding gekomen. Heb mijn man gevraagd de testen te verstoppen en kan je vertellen dat ie dat verdomd goed gedaan heeft:)

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Haha wat goed Jessy! Ik zit nu pas op 5dpo, dus ik moet echt nog een aantal dagen wachten. Ik hoop echt dat ik het vol kan houden om op z'n minst tot mijn nod te wachten, de 30e en heel misschien zelfs tot de 31e.. hoe mooi zou dat zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan :) ohh ik hoop het zo erg!

En uiteraard hoop ik ook voor jullie allemaal dat jullie een positieve test in handen zullen hebben. Zolang je nod nog niet is geweest, is nog alles mogelijk! Misschien was het gewoon een late innesteling waardoor je nu nog niet positief kunt testen :) Geen bloed, houdt moed! succes meiden!

11. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw

Mooie slogan! Geen bloed, houd moed, haha! Die ga ik zeker onthouden!
    Jij ook heel veel succes nog met wachten...

12. Babyloveme

17 dec 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah inderdaad een goeie, geen bloed houdt moed :)

ik net weer de kruidvat testen gehaald de 2 v 5 en een clearblue met digtale weergaven hoever je bent.
    Ik heb me voorgenomen dat deze pas mag gebruiken als ik daadwerkelijk zwanger test met die van de kruidvat.
    wat zouden jullie doen ? morgen ben ik (als het goed is ) 4 dagen voor mijn NOD. zal ik een testje wagen of niet? en als deze negatief is, is het dan zeker niet raak of kan het altijd nog later positief worden.
    Ik vind het zo moeilijk je hoord zoveel verschillende verhalen

13. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    ik zit vandaag 4 dagen voor NOD en teste negatief vanmorgen:D
    dus zolang je het vol kan houden om het uit te stellen zou ik dat doen. maar aan de andere kant...misschien test jij wel gewoon positief:)

14. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw

Cares, ook hier negatief en donderdag NOD.
    Ik denk dan echt, waarom is er nou niets zichtbaar? Waarom zie ik niet eens een heel licht streepje? En geef de moed op zo'n moment ook wel een beetje op dat het goed zit. Denk dat ik dus maar niet meer voor NOD ga testen.
    Hoe denk jij in zo'n geval?

15. Babyloveme

17 dec 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wellicht moet ik dan gewoon overmorgen testen.

ik vind het zo moeilijk omdat ik zolang geen mensturatie heb gehad, en dit dus de 2de keer menstruatie zou moeten zijn.

Wie weet blijft ie wel 2 weken uit :( Ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld dus normal gesproken zou het dan 14 dagen moeten zijn en dan ongi worden.

nu was mijn eisprong een dag eerder dan berekend, dus dan zou het inhouden dat ik ook een dag eerder ongesteld moet worden. Dus dat ik morgen 3 dagen voor NOD ben. maar ja wat als het dan negatief is
    grrrr hoezo moeilijk en vervelend .

16. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik wil ook zoo graag testen! Maar ben nog maar 6dpo dus kan dan al met zekerheid voorspellen dat die negatief zal zijn haha. Wel wat rommelende darmen maar zal vast niks te betekenen hebben..

17. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    oh wat jammer juffie:( ik heb de moed ook wel een beetje opgegeven. ik lees hier op het forum zoveel verhalen van meiden die ver voor hun NOD positief testen al is het maar een tuur test... hier was hij echt omo wit. ik ga denk ik volgende ronde ook maar niet meer voor NOD testen.

de symptomen die ik heb (pijnlijke tepels,met vlagen misselijk) zijn dan denk ik toch van het ontpillen

18. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw

19. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Ik heb nu precies hetzelfde, alleen geen bloed maar alleen bruin verlies. Za avond erg gezellig gehad, misschien net iets te hard haha :), en meteen daarna bruin verlies. Vandaag nog steeds alleen wel licht bruin en alleen met afvegen (niet in ondergoed). Ben nu zo bang dat het niet meer kan en we het misschien zelf verpest hebben haha, zo stom.. Iemand die halverwege bruin verlies had na klussen (anders geen last van gehad) en toch zwanger? Mijn nod is ongeveer 31 dec..

20. tiana81

tiana81 Lid

11 jun 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik typ ook nog ff gezellig mee. Mijn NOD is (denk ik) de 24e. Heb in augustus een missed abortion gehad en mn cyclus is van slag. Heb denk ik donderdag de 10e mn eisprong gehad en woensdag geinsemineerd. Dus ben heel hard aan het duimen dat het gelukt is. Heb niet zulke 'klachten' als met mn zoontje, toen wist ik dat ik zwanger was en had ik echt overal last van. Nu heb ik vooral erg pijnlijke borsten en wat steken onderin, verder niets. Hoop misschien tegen beter weten in....maar je weet maar nooit ;) Heb zostraks een vroege-test gedaan van KV maar was sneeuwwit...pffff wat een ellende zeg dat wachten! Was het maar al NOD...Hoe komen jullie de dagen door?

Deel Deze Pagina