Hopen dat deze dromen niet bedrog zijn 😉😆.. Nope niet bekend mee.. Morgen is testdag voor mij 😳.. Nog nix geen ongesteldheid te ontdekken.. Alleen behalve de rugpijn ook nix geen kwaaltjes
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86,29 jaar,ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (6) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Zonnesaeltje, 29, ronde 5, 2de kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (7) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje 30. (6) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 31. (3) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 41 Wachtbankje (35), Zwanger (0), Ongesteld (4), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Even de aantallen aangepast.
Nee hoop ik ook niet Haha, ik ga 1e of 2e kerstdag testen ben dan 10 en 11 dpo.. wie weet is er dan al wat te zien. Droomde dat ik 3 a 4 week was en een knaller had dus ben benieuwd Haha! Zei in mn droom tegen mn vriend Jezus ik ben echt hartstikke zwanger! Waarop hij zei kan je ook half zwanger zijn? Hahah wel komisch zo is hij echt.. Oh spannend morgen al!! Ik duim voor je! En voor iedereen die elk moment gaat testen!
Ja Yale! Wat goed dat je nog niet getest hebt! En inderdaad wat vervelend dat er al een aantal op rood staan terwijl de lijst nog moet beginnen. Hopelijk is het de volgende ronde raak dan! Ik heb mij vanmorgen toch laten verleiden. En hij was witter dan wit. 6 dagen van te voren is misschien iets te vroeg. Maar begin nu ook te twijfelen. Zou ik een buikgriepje krijgen? Of houdt mijn lichaam mij dan echt zo voor de gek?! We gaan het zien..
soofster kan nog alle kanten op, ik duim voor je! Zijn er nog meiden die vandaag gaan testen? Vind dat het wel tijd wordt voor wat roze.
Tuurstreepje!!! Dat is al meer dan ik ooit heb gehad! Nou, ik blijf nog even op het wachtbankje en test morgen met een betere test!
Spannend kan nog alle kanten op idd! Zou leuk zijn als we ook tegelijk zwanger zijn, lopen we weer gelijk op! Ik vind het na mijn droom ook erg moeilijk om niet te testen haha Heb nog geen testen in huis dus maakt het een stuk makkelijker maar ga vanmiddag wel halen kom er verder niet aan toe denk ik.. ivm werk en de feestdagen. Pff laat het maar gauw overmorgen zijn!
Wat jammer dat er al toch weer wat dames op rood staan Op naar 2016 en dat het een geluksjaar mag worden Ik heb vanochtend weer getest en er staat toch echt een heeeel licht streepje! Ik haal de kv test uit elkaar zodat ik het stripje beter kan zien haha. Maar t streepje staat er toch echt ook al is het heel licht. Als ik een vroege test zou doen, dan zou er toch een duidelijkere streep moeten zijn als ik idd zwanger zou zijn? Ik denk dat mijn NOD 24e is maar kan ook 25 of 26 zijn...ivm cyclus in de war..heb wel ovulatietesten gedaan. Pfffff zenuwslopend zeg! Zo maar weer naar de KV voor een vroege test,,,móet het gewoon weten! Geduld heb ik niet meer Hoe is het bij jullie dames?
Spannend!! Heb je een foto zodat we kunnen mee turen ? Ik kan pas oudjaarsdag testen maar voel allemaal dingen die ik normaal niet heb. Steekjes links en rechts in mn onderbuik, pijn in rug (nog niet in borsten), plopjes in mn buik en wat krampjes af en toe, bij vlagen misselijk en hoofdpijn... Je lichaam kan je zo gek maken dus ik ga ook pas na de Kerst testen. Anders ben ik dalijk teleurgesteld als ik een witte test heb
Best vreemd idee dat jullie de enige zijn die dit nu weten. Ik ga het hem 2e kerstdag vertellen als alles goed gaat. Dan zijn we alleen.
Jaa zou zeker leuk zijn als we samen oplopen.. Laten we het hopen! Ik duim voor iedereen! ❤️
Gefeliciteerd!! Ziet er goed uit! Ooooh wat kan jij dadelijk een mooi kerstcadeau geven, *jaloeersssss* Geniet er van!
Jaaaa ik zie hen ook! Maar hoe kun jij dat zo lang stil houden tegen je vriend /man??? Ik kan dat misschien een paar uur als ik hem niet zie maar dan wil ik t echt vertellen!
Jaaa ik zie hem ook hoor!! Zonder te turen hopelijk lopen ze mooo op en dan heb je een prachtig kerstcadeau om te geven!
Een uur heb ik het volgehouden Pas na de berichtjes werd ik echt zenuwachtig... Daarna kon ik het niet meer voor me houden. Hij is helemaal happy! Nog steeds last van de kwaaltjes maar nu vind ik het een stuk minder erg!