Een goede test hoor Cateye, niks geen tuurstreepje gewoon duidelijk zichtbaar! Nu komende dagen mooi oplopen, houd he ons op de hoogte? 😃 Zo! Dat er maar nog veel tweede streepjes mogen volgen! 👍
Super cateye Niks tuurstreepje, ik zie het ook onmiddellijk staan Hopelijk de voorbode van een fantastische roze lijst!
Ik hoop zo met je mee nummertje3! Na 11 rondes heb ik zoveel blije meiden hier gezien. Ik gun het jullie zo om met een positieve test het nieuwe jaar in te gaan Zal ik doen Kroel!
Haha....., je bent helemaal los Cateye! Gefeliciteerd meis! Zal ik de lijst aanpassen of zet jij jezelf op roze?
Zelf van plan na kerst te testen, 27 dec is volgens mij 10 dpo... testen met kerst doe ik niet, stel dat ie wit blijft... dan ben ik toch bang dat dat een stempel zet op de gezelligheid (en die kans is groot natuurlijk voor 10 dpo, of t nu wel of niet raak is...) Nog mooier zou het zijn als ik tot m'n nod op 31 dec kan wachten. Maar zoveel discipline nog nooit gehad haha
ohhh meiden ik kon de verleiding niet weerstaan dus net een clearblue test gedaan ( op t werk ) pis over dat staafje heen er komt een zandloper en nu is het beeldscherm a een half uur blank niks niet zwanger wel zwanger gewoon blank grrrrrr
grrr en heb m nog wel 20 sec in het bakje gehouden mijn NOD zou tweede kerstdag zijn, al is mijn ei wel een dag eerder gesprongen. ben benieuwd
Ach Bella wat ontzettend k*t zeg!! Dan zakt de moed je wel even in de schoenen he ik weet precies hoe je je voelt meis. Jezelf maar eens lekker verwennen vandaag en hopelijk beginnen we het jaar straks met roze!
Stom is dat he. Ik neem stiekem aan dat je ovulatietesten gebruikt en zo? Doe je ook aan temperaturen?
Dan zou je nu een lf van 10 dagen hebben gehad ongeveer? Weet niet hoeveel bloed je hebt gespot maar zou het niet om een innesteling kunnen gaan?