NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Alweer druk met googlen van alles haha
    Mis dat ik morgen toch maar test.. 9 dpo wel vroeg ik weet het maar wie niet waagt...
    Had het de afgelopen dagen bloedheet op het werk en nu bevries ik zo'n beetje.. tijd gaat veel te langzaaaaam

2. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18
    Gefeliciteerd Cateye!! Fantastisch om zo de feestdagen in te gaan!

3. tiana81

tiana81 Lid

11 jun 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik nou gek of is er echt een heel licht streepje? Wie kan ff meekijken?

Cateyes gefeliciteerd! Hele mooie zwangerschap gewenst en geniet er van :)

Nu de rest nog, succes dames

Bijgevoegde bestanden:

4. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd Cateye. Het is je zeker gegund na 11 rondes.

Rot voor de meiden die al op rood staan. Feest maar dubbel zo hard tijdens de feestdagen, dat is het positieve.

Ik heb het vrij druk gehad thuis en op het werk, dus heb al een tijdje niet ingelogd. Ik had me erbij neergelegd dat deze cyclus niks zou worden omdat mijn vriend een week lang koorts heeft gehad (en dus niet geklust) dus mocht deze cyclus meteen mee werken was dat in de mogelijk vruchtbare tijd. Ik heb ook alleen maar wat witachtige afscheiding gehad (nergens rekbare) en sinds zaterdag geen meer dus ik verwacht mijn menstruatie deze week ergens (dan zou ik in ieder geval een vrij normale cyclus hebben, eerste dag was namelijk 27 november). Alleen is mijn afscheiding sinds vanmorgen waterig en vrij veel, dus dat snap ik niet. Maar wachten wat het morgen wordt.

5. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Ik zie hem ook! Hoop dat hij gaat oplopen! Succes!!!:D

6. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Ik zit nog steeds in twijfel... Wel of niet (weer) een test doen.
    Vandaag 11 dpo. Vorige keren was mijn lf 11 dagen. Al heb ik nu nog geen enkele aanwijzing dat de rode duivels eraan komen. Voel me eigenlijk wel goed!!
    Gisteren een test gedaan van Kruidvat 2v5, maar deze bleef witter dan wit. Ook tegen manlief gezegd dat ik ervan uit ga dat mijn menstruatie eraan komt. Reactie: Schat, we gaan gewoon door met oefenen :D

Wellicht morgen nog een test doen (als ik dan al niet op rood sta ;))

7. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Met m'n neus op het beeldscherm zie ik wel iets schemeren op de plek van het tweede streepje! Dat noemen ze nou met recht een tuurtest tiana81. Wanneer is je nod? Zie je niet op het lijstje staan. Hopelijk krijg je komende dagen een duidelijkere test!

Balen voor de meiden die al op rood staan... Dikke knuf!!

Thumbs up voor de rest!

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Vandaag te horen gekregen dat wij 8 maart in ziekenhuis Maastricht moeten zijn voor dagopname ivm onderzoeken naar de oorzaak van onze herhaalde miskramen.
    Mocht ik zwanger zijn dan gaan ze niet door en kunnen ze niets betekenen voor ons en is het afwachten hoe het afloopt.
    Ben ik niet zwanger dan is dit voorlopig de laatste ronde en gaan we in de wacht tot na de onderzoeken.

Zorgt wel weer voor spanning, al moet ik zeggen dat ik mij totaal niet zwanger voel zoals bij de afgelopen zwangerschappen.

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    30 december is mijn NOD. Wie van jullie heeft ook een zeurderige pijn in de eierstok? Het blijft met name rechtsonder. Vanmorgen wel zeurderig gevoel in de hele baarmoeder, maar heb met name alleen rechtsonder last.
    Herkent iemand dat?

10. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Haha zeker een tuurtest Tiana! Ik ben daar nooit zo goed in, maar hopelijk is het morgen een duidelijke streep!

Spannend miss bunny dat jullie naar het ziekenhuis moeten. Hopelijk is het niet nodig en blijft de beeb voor die tijd gewoon plakken!

Ik heb net wat oud bloed gehad. Hele week al een gekke buik. Met krampjes en steken. Ben dus bang dat mijn menstruatie gewoon op gang gaat komen een dezer dagen.. Vorige maand begon het 3 dagen van te voren met licht bloedverlies. Nu is dat dus waarschijnlijk verlengd met 6 dagen van te voren 😒

11. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Ja! heb precies hetzelfde gehad! Zit nu op 11 dpo (terwijl ik normaal gesproken op 11 dpo ongesteld zou worden), maar er is nog niks te bekennen. Hoop dat dit een goed voorteken geweest is. Test gisteren was daarentegen negatief...

12. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aaaargh ik word gek van mezelf.
    Zit nu 7 dpo.. continu kriebels / zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ik maak mezelf echt weer zo gek.. nog een week wachten pff.

Hebben jullie geen tips voor me zodat ik er wat afstand van kan doen ? ;)

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Spannend hoor dames!

Hoe is het met jou Bella? Nog veel verloren of of inmiddels gestopt?

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ja daar heb ik vandaag ook last van! Hoop dat t goed nieuws voor ons is!

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Cateye!! Het is je extra gegund na al die tijd proberen! Op hoeveel DPO zit je nu?

Tinia ik zie ook vaag wat, hoop dat je snel een duidelijkere test hebt!

16. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Net ook een test gedaan onmogelijk om daar iets mee te kunnen want zit op 8dpo en het is avond. Maja kom me niet inhouden. Toch ben ik al een half jaar gestopt met de pil maar hier geen slijm te bekennen. Is dat ook mogelijk? Kan het me niet meer herinneren van mijn zoontje. Soms dacht ik wel is dit slijm of zijn kwakje (sorry! )
    Er zijn er al twee zwanger gefeliciteerd! Op naar Nog meer roze dames😀

17. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb wisselend links en rechts steken en last van mijn onderbuik en rug. Soms ook van mijn bekken precies waar ik vorige keer bekken instabiliteit had

18. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    #578 harma00, 23 dec 2015
    Laatst bewerkt: 23 dec 2015
    Zo spannend allemaal, iedereen die aan het testen en wachten is. Gisterochtend heb ik een paar sec een flinke steek gevoeld rechts in mn buik, volgens een berekening op Internet zou gisteren de innesteling geweest kunnen zijn. Vanaf wanneer zou ik het beste kunnen testen?😄

Verder heb ik zere tepels en al een paar dagen last van brandend maagzuur, terwijl ik dat nooit heb.

19. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Hahahah Harma00 tot nu toe ben ik van het testen op nod.. Wat morgen is dus wil sochtends testen maar ben er gewoon bang voor haha😅, k durf niet 😐

20. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    Spannend! Haha dus ik kan beter nog 8 dagen wachten🙈 hoop dat je morgen een goede test hebt (als je durft te testen😜)

Deel Deze Pagina