Nou... Ik mag op rood.. Helaas net ongesteld geworden. Was ook wel heel erg wishfull thinking om gelijk na het stoppen van de pil zwanger te zijn. Hoop dat flower onze nod positief af sluit !
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86,29 jaar,ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (6) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Zonnesaeltje, 29, ronde 5, 2de kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (8) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje LientjeLief, 35 jaar, ronde 5, 2e kindje 30. (6) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindjeMMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 31. (3) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 42 Wachtbankje (31), Zwanger (1), Ongesteld (9), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Fijne kerstdagen!! Balen Yale. Ook al is het de eerste ronde, al heb je eenmaal besloten dat je graag zwanger wil worden dan is het altijd balen als je toch ongesteld wordt. Ik heb net getest en dik negatief. Ik had al niet verwacht dat het raak was want het voelde al niet zo, maar toch....
Lieve Kroel jij ook een fijne kerst. Wat klote zeg weer een negatieve test. Hoop dat je de aankomende dagen wat afleiding hebt! En wellicht ben je nog te vroeg?
Frummels war een super cadeau!! Net 10 dpo ook negatief getest.. Nou was het wel een action test en ik weet dat die meer nodig zijn dus het kan nog alle kanten op hoop ik..
Balen yale! Hopelijk is het volgende maand wel raak! En Frummels! Wat heb jij een fantastisch cadeau inderdaad. Ik zie hem hoor!! Gefeliciteerd!!! Nou hier nog niets... Mensen die zeggen dat we geen witte kerst hebben die hebben mijn testen niet gezien. 😜 Witter dan wit! Haha. Maar goed, ik houd nog hoop. Zo lang ik geen spotting krijg kan alles nog en moet ik gewoon geduldig wachten tot de 29e. Fijne kerstdagen allemaal!!
Hoi dames! Ik ben 'nieuw' hier. Mijn man en ik zijn sinds deze maand ook bezig voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 27 december... Vind het maar spannend! Voor alle zwangeren onder ons: van harte gefeliciteerd! Voor de nog niet zwangeren: succes!
Spannend teardrops! Ik twijfelde om te testen vandaag. . .het is pas 9dpo maar ja dacht ik heb toch zat testen. Maar snel naar de wc gegaan dus niet gedaan. Morgen wil ik er wel 1 doen, dan zit ik op 10dpo. Ben nu wel misselijk. . .kan ook komen dior t kerstdiner gister want heb mega veel gegeten
Oh dat klinkt belovend! Ik merk dingetjes aan mezelf die me waarschijnlijk gewoon nooit zijn opgevallen en nu wel aangezien we er nu echt voor gaan haha. Gisteren een test gedaan, maar blonde ik heb de test helemaal verkeerd uitgevoerd. Heb er nog 1 over die ga ik zondag of maandag gebruiken als de menstruatie uitblijft.
Vrolijk kerstfeest. Gefeliciteerd Frummels. Inderdaad mooi kerstcadeau. Is de 2e al van jullie NOD, hoop dat die trend doorzet (en natuurlijk ook voor alle andere dagen).
Nou helaas heb ik pillen die ik moet gebruiken en die faken die symptomen na. . . Dus ik ben met niets zeker Hoe heb je hem uitgevoerd dan?
Wat mij wel opvalt is dat de testen niet echte knallers zijn terwijl de dames al op hun NOD zitten. Ik dacht dat je altijd al ver van te voren kon testen. Maar dat is dus lang niet altijd zo! Het heeft dus eigenlijk echt maar weinig zin om voor je nod te testen. Weer wat geleerd...