Ik klets een deurtje verder mee... Gefeliciteerd voor de dames die op rosé mogen en veel succes voor de dames die helaas ook op rood gaan.
Sterkte voor alle negatieve testers. Hier opeens idee van vollere borsten. . . Maar ja nogmaals je lichaam kan je zoooo foppen! Maar mijne niet (wens ik )
Gefeliciteerd Flower, super leuk!! En daar achter komen op 1e kerstdag, helemaal top! Succes voor allen die nog in spanning zitten, elke dag is nu spannend hihi . Heb er momenteel zelf niet veel vertrouwen in dat het is gelukt, wel wat klachten maar denk dat ik eerder mezelf voor de gek hou. . Maar goed dan gaan we gewoon weer met ze alle een nieuw jaar in met nog genoeg nieuwe kansen! Is in ieder geval wel spannend om weer met jullie mee te kijken en te hopen!
Spannend! Bij mij is het bruinverlies weer verdwenen. Alleen vanmiddag last van gehad. Heel mss dat ik morgen een testje waag. Zo spannend! Mijn overige klachten lijken wel af te nemen geen idee of dat iets negatiefs betekent!
Frummels en flower gefeliciteerd! Ik hoop zo dat er nog meer roze bij komt. Succes met wachten nog even voor de rest. Ik ga vast abo nemen op nieuwe NOD. Wie weet spreek ik daar wel weer mensen van hier en ik blijf hier uiteraard ook meelezen hoor.
Voor de dames op rood : balen ! Hier slecht slapen vanaf 6 dpo echt verschrikkelijk... Iedereen wil graag zo snel mogelijk testen maar ik eigenlijk niet .. ik ben bang voor de teleurstelling... Ik heb 11 januari afspraak nij de gynaecoloog over hoe nu verder ivm cyclussen plus zwanger worden. Intake heb ik al gehad. Zou mooi zijn als dat niet hoefde omdat ik heel misschien nu zwanger zou zijn.. Maar ik heb echt totaal geen klachten dus ben niet erg hoopvol..
Vanochtend een kv gedaan.. 11dpo helaas wel heldere urine. Denk te veel thee gedronken gisteravond. Was er van overtuigd dat ik wat zag opkomen.. maar nu zie ik niks meer.. jullie? Ga er maar vanuit dat ik over 3 dagen op rood mag... Of nog even 1x testen met beter geconcentreerde urine morgen
Ik meen op het negatief wel vaag iets te zien. Kan het niet liggen aan het feit dat het 2 verschillende testen zijn? De vorige was van action zeker?
Zijn er nog meiden aan het testen geslagen ondertussen? Spannend hoor. Ik durf niet testen na de teleurstelling van vorige ronde.
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86,29 jaar,ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (6) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Zonnesaeltje, 29, ronde 5, 2de kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (4) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM Teardrops, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (8) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje LientjeLief, 35 jaar, ronde 5, 2e kindje 30. (6) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 31. (3) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 42 Wachtbankje (30), Zwanger (3), Ongesteld (11), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja gisteren action maar nu ook heel helder urine. Heb een half uur boven de test gehangen en zag echt duidelijk wat. Nog even uurtje geslapen en nu niks. Ga maar uit van negatief en probeer het morgen weer valt de teleurstelling hopelijk wat mee
Hier nog geen test gedaan. Vandaag wel de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Er is nu nog helemaal niks verschenen, maar goed, de dag is nog maar net begonnen. Spannend! Snap heel goed dat je niet durft te testen! Wanneer moet je ongesteld worden?
Ik ook getest. . .toch nog een witte kerst Zit op 10dpo vandaag, kleine kans dat het te vroeg is. Morgen weer een testje. . Heb er nog 2 dus dag erna ook nog eentje en daarna is het klaar!
Oeh, wat goed dat je nog niet hebt getest. Hoop dat het mooi wegblijft vandaag en de komende maanden. Spannend!