Goedemorgen dames, Gefeliciteerd dames met een positieve test! Geniet er lekker van! Dames op rood weer veel succes de volgende keer en dikke knuf! Dames in afwachting van..Fingers crossed! Ikzelf heb eem rotkerst..heb 2 dagen positief getest en met name last van borsten...maar nu alweer 2 dagen negatief getest :'( dus het is weer misgegaan net als vorige keer Vorige keer heeft t al met al 4 maanden geduurd voordat ik weer een poging kon doen..en nu weer mis Ben er toch best wel een beetje kapot van..Hoop dat ik nu snel ongesteld word en gewoon weer door kan en het niet weer zo lang duurt allemaal..Zou er misschien iets mis met me zijn? Dat t 2 x achter elkaar mis gaat? Kut :'(
Ow wat erg ! Sterkte ! Het komt wel vaak/vaker voor. . .en normaal had je dat niet geweten. Maar omdat je voor je NOD test zie je het wel. Misschien niet meer voor je NOD testen? Dan heb je ook niet die teleurstelling heel de tijd na een positieve test. . .
Ach nee wat verdrietig! Ik ken het gevoel, van super blij naar onzettend verdrietig en teleurgesteld... Ik had het vorige ronde. Moeilijk hoor, hoop dag je het iig vandaag los kunt laten en fijn kerst kan vieren met je kindje. Eerste kerst zo te zien?
Hier ook 30ste NOD (denk ik..) en een negatieve test. Dacht heeeeeeeel in de verte wel iets te zien maar kan ook wishfull thinking zijn ☺️ Ik doe maandag nog een testje, dan is mijn man er namelijk nog bij daarna is hij 3 weken weg
Tiana wat verdrietig zeg, eerst zo blij en dan niet meer. Sterkte. Melissa ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Voor alle dames op rood een virtuele knuffel!
Hier zijn ook alle symptomen weg. En de test van vanmorgen was negatief. Ga er maar vanuit dat ik de 29e gewoon ongesteld wordt. Enige vreemde nu is dat ik nog geen spotting heb. Had ik normaal wel elke keer. Maar dat kan ook het ontpillen wellicht geweest zijn. Volgende maand zal ik mijn man even wat vaker tijdens de vruchtbare periode het bed in slingeren. 😂En dan maar hopen dat het dan raak is! 😄
M'n test vandaag is al wat donkerder! Deze had ik nog over. Ik koop nog 1x een Kruidvat test en doe die maandag. Als ie dan verder oploopt ben ik tevreden!
Hier nog geen aankomende menstruatieklachten. We gaan het zien, heb bedacht dat ik morgen nog even lekker afwacht. Als het dan niet doorbreekt ga ik maandag of dinsdag een testje doen. Enige dat me wel opvalt is dat ik normaal gesproken zo rondom mijn navel wel wat opgezet heb voor de menstruatie. Gisteren viel me op dat het daaronder ook wat opgezet is. Duwde erop en dat voelt toch niet erg prettig... Alsof je op een volle blaas duwt, zo'n soort gevoel. En de laatste dagen wat meer maagzuur in vlagen. Normaal gesproken heb ik ook geen afscheiding meer vlak voor de menstruatie, nu steeds (niet veel hoor zeg maar druppeltjes) wittig afscheiding. Nieuwsgierig! @frummels super leuk! Ik zie dat hij inderdaad donkerder is!
Strekte Tiana! Denk niet meteen dat er iets mis is... het schijnt 70% van de gevallen mis te gaan de eerste dagen met innestelen maar een verdrietige teleurstelling is het zeker. Zelf heb ik het de afgelopen maanden ook 2x meegemaakt. Op 10 DPO heel licht positief, 1 dag iets donkerder en daarna liep ie af en werd ik een paar dagen na m'n NOD ongesteld. Dikke knuf xxx
Gefeliciteerd Frummels! Wat super fijn dat de test vandaag iets donkerder is Duidelijk zichtbaar streepje hoor! Geniet van je kerstcadeau
Vandaag 9DPO, ik wilde eigenlijk niet zo vroeg testen... had dat ook met m'n man afgeproken om netjes tot 31 dec te wachten (m'n NOD), aangezien hij bang was op weer een teleurstelling wat ik ook wel snap. Sinds de miskraam 2 foute innestellingen gehad, en dat zijn toch harde klappen iedere keer ook voor hem. Maar goed, man lag nog lekker in dromenland vanochtend dus heb tóch een kv 2v5 gedaan, kon me gewoon niet meer beheersen! Enne nu heb ik dus het idee dat ik heeeel in de verte onder de juiste lichtinval wel een streepje zie. Vorige keren dat er geen bevruchting was zag ik dat zeker weten niet... dus ik ben hoopvol gestemd! maar tegelijkertijd ook nerveus natuurlijk, want het kan kan net zo goed weer fout gaan... Foto geprobeerd te maken, maar daar is het echt niet op te zien dus ik kan nog niks delen... SPANNEND!!!
Ik mag op rood, wat ik eigenlijk al verwachte aangezien ik totaal geen zwangerschapssymptomen had. Voorlopig was dit de laatste Nod lijst voor mij. Heb in maart een dagopname gepland staan en mag dan absoluut niet zwanger zijn. Geeft in ieder geval wat rust.
Tiana, wat verschrikkelijk rot zeg! Ik wist niet dat dit ook nog veel vaker voorkwam. Bah, wat een domper. Geef niet op meis. Twinkelbell, wat spannend! Hopelijk kan je snel een foto posten waar we op mee kunnen kijken! Flower & Frummels... Gefeliciteerd!!! Hier nog dezelfde bijzonderheden aan kwaaltjes en een oplopende test. Er ligt nog 1 en die doe ik morgen. Gisteren was mijn NOD dus tot nu toe gaat het gelukkig nog goed. Nog 9 maanden te gaan Succes met testen, meiden op het wachtbankje!
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86,29 jaar,ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (6) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Zonnesaeltje, 29, ronde 5, 2de kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (4) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM Teardrops, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (8) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje LientjeLief, 35 jaar, ronde 5, 2e kindje 30. (6) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 31. (3) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 43 Wachtbankje (27), Zwanger (3), Ongesteld (13), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dames, ik kan ben ook op rood. Eerste tekenen menstruatie ontvangen en vanmorgen (toen er nog niets aan de hand was) wederom negatief getest. Ik drink er straks een wijntje op en hupla.... door naar ronde 6. Ik hoop dat er vanaf nu gewoon heel veel roze gaat volgen voor jullie want tot nu toe is deze lijst nog niet echt succesvol. Zet 'm op dames!!