Ja gelijk heb je, maar de ongeduldheid is hier opeens toegeslagen haha. De afgelopen dagen ging wel, lekker afleiding door de kerst! Zelfs mijn vriend vond mijn tepels er anders uitzien, dan is zo'n negatieve test helemaal zo'n domper.. heb het nog maar niet verteld in de hoop dat het nog veranderd hihi.. wishfull thinking..
Hier is nog een beetje onduidelijkheid. Ik dacht dat ik gisteravond ongesteld was geworden. Had felrood bloed. Gelijk een tampon ingedaan, maar die bleef redelijk leeg. Vannacht geen bloed en vandaag ook nog niet. Alleen een beetje bruine afscheiding. Telt gister dan als de eerste dag van mijn nieuwe cyclus? Of zal het de echte menstruatie nog wel komen?
Nog geen menstruatie te bekennen hier...geen kwaaltjes alleen lage rugpijn en volle borsten die gevoelig zijn maar dat zijn symptomen die ook menstruatie aanduiden..
Nou bij mij was gister de test ook omo wit en vandaag positief. Dus kan nog alle kanten opgaan ! Alleen zo zuur altijd dat wachten he !!
Hier beetje hetzelfde, alleen dan geen felrood bloed maar bruin, heel weinig en alleen als ik (lekker smakelijke details) met mijn vinger even voel. Ik kan je dus niet helpen maar ik vind het net zo spannend als jij!
Ja Laura is echt spannend. We zullen het merken. Doe morgen weer even een testje van kruidvat. Ik heb belichting iets aangepast dan is foto iets duidelijker.
Ik mag op rood. Zojuist is het doorgebroken. Ergens wel een opluchting want ik werd enorm onzeker. Nu door manlief op de bank gezet met een kop thee en chocola. Op naar een volgende ronde.
Ik zie hem duidelijk ! Ik doe op mijn nod woensdag clear blue digital voor ml die moet dat altijd zien voor bevestiging. Mannen he. Hopelijk zit het dan nog goed !. Ben nu zo beroerd, keelpijn, ontstoken ogen , buikpijn pff
Gefeliciteerd vrouwvan! Kancamagnus balen zeg! Hier nog steeds niets...zucht Dacht net even dat het zover was, ging naar de wc..helemaal niks. De zeurende buikkrampen komen ook af en aan. Nog steeds wat last van maagzuur, alleen de zijkant van mijn borsten zijn gevoelig en mn bovenbenen voelen alsof ik een marathon gerend heb plus af en toe steekjes in mijn onderrug en mijn lies
Ik zag m bij je andere foto's al maar nu helemaal. Voorzichtig gefeliciteerd, hoop dat ie mooi oploopt komende tijd !