NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Wauw wat een mooie test :D gefeliciteerd!!

2. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Hier ook nog geen signalen van naderende ongi. Wel last van: misselijkheid met vlagen, rugpijn, plopjes in mn buik, krampen, pijn bovenbenen, maagzuur, steken in lies/baarmoeder... Maar geen gevoelige borsten :) al heb ik die altijd wel een beetje, maar niet extra nu.

Nod is 31e dus wil echt pas dan testen, ik hoop zo dat het raak is maar heb het gevoel dat het nog alle kanten op kan 😒

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Van harte gefeliciteerd!

Hier geen menstruatie, en meer een spierpijn kramp af en toe ipv menstruatiekramp. Mijn man is vrij vandaag, hij wilde vandaag een test halen dus heb vanochtend maar even de urine opgevangen.

Misschien is mijn eisprong wel gewoon wat later geweest.

Maar niet teveel over nadenken😉

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hier een witte test dus ik ga het ziekenhuis maar weer bellen. . .helaas pindakaas :(
    Succes nog voor de testers!

5. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Hier nog steeds geen testjes in huis gehaald
    Word wel bijna gek :D
    Mijn NOD is morgen. Ondertussen heb ik door dat die buikkrampen meest voorkomen in de avond. Maar de druk op mijn bekken is wel de ganse dag aanwezig
    Verder paar zure oprispingen gehad. En ik moet heel veel niezen :D
    Geen idee of dat dat er iets mee te maken heeft

6. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18
    Gefeliciteerd Ansie!! Super!! Begint een mooie lijst te worden!

Hier 2 dagen voor NOD. Onze eerste officiële ronde voor een eerste kindje, maar ik ben wel al veel langer aan het meelezen. Ik ben er al wel even klaar voor, maar mijn vriend nu pas. Zijn steeds onveiliger gaan vrijen, tot nu 'all the way😊', vandaar dat ik al vaker heb gedacht dat er een kleine kans was dat ik zwanger was en ook al een tijdje goed mijn cyclus in de gaten houd en hier meelees.

Wat me nu is opgevallen is een week lang vanaf 4 dpo steeds krampjes links in mijn onderbuik. Op 9 dpo een heftige steek. Ook vreemd is sinds een paar dagen harde ontlasting (sorry) en minder vaak naar de wc gaan. Maar misschien kan dat ook komen door de nieuwe multivitamine die ik slik? Ik voel en zie niets aan mijn borsten, niet gevoelig zoals normaal als ik ongesteld moet worden. Wel een beetje een harde buik. En gisteravond hartkloppingen.

Ik ga morgen een test doen denk ik. Hoop natuurlijk dat het gelijk raak is, maar gun het vooral ook heel erg aan alle meiden die al veel langer dan ik aan het proberen zijn.

Sterkte deze laatste dagen allemaal!

7. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.
    Ik ben al lang niet meer hier geweest.
    We zijn al vanaf januari bezig voor nr.3.
    Mijn NOD ligt ergens tussen nu en 31 dec.

Groetjes Johanna

8. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Melissa, zeer herkenbaar dit! Zo had ik iemand in de buurt die geen kinderen wou, nog maar 3 maanden een relatie had en gewoon door de pil heen zwanger werd. Hoewel ze er nu heel blij mee is en ik ook voor haar blij ben is dit toch vaak frustrerend. Ook ik zit nu al in rond 4 en ben bang straks naar ronde 5 te moeten. Ik ben ook al ruim 8 jaar samen met mijn vriend en wij hebben ook alles samen opgebouwd, dus ik begrijp je frustratie 100% ! Maar inderdaad we moeten het niet opgeven en onze tijd komt nog wel!! ;)

9. Babyloveme

17 dec 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al 2 dagen voorbij nod en nog geen rood te bekennen. Net een test gedaan die geeft aan niet zwanger hmmm

10. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ansie GEFELICITEERD !!
    Mooie test!

11. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht had ik hele erge krampen, dus was er vanmorgen van overtuigd dat ik al ongesteld was. Dus dit ook al verteld tegen mijn vriend verteld. Ging ik naar de wc.. was het toch niet zo XP maar denk wel nog steeds dat hij eraan zit te komen en ik dus straks ook op rood moet :( maar goed.. geen bloed houd moed :p

12. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Goedemorgen meiden,

Hier een beetje een rotochtend. Gister een test gedaan van kruidvat en action. Die van action was omowit en die van kruidvat een licht streepje. Vandaag wilde ik weer testen maar had geen test meer van kruidvat behalve die van action. Die was wederom omowit. Snel naar kruidvat gereden en die test die ik gister had was op dus kocht die ene met dat kruisje.

Ook daar geen kruisje op te bekennen. Dat ik misschien niet zwanger ben is nog niet eens het ergste. Maar ik heb al dagenlang keiveel klachten. Nu al ruim 8 dagen met vlagen misselijk en ik heb (klinkt heel gek) al dagen lang een soort spierpijn in mijn buik aan alle kanten. Kan op geen enkele goede manier rustig liggen. Je zou kunnen zegen misschien houd je lichaam je voor de gek. Maar ik voel deze pijn zo erg dat ik er soms midden in de nacht wakker van wordt. Mijn temperatuur blijft aan de hoge kant 37,5 maar geen koorts. Af en toe lig ik en voel ik kleine steekjes of krampjes in mijn baarmoeder. En dat is niet omdat ik het graag wil. Maar ik voel het gewoon erg. Ik weet echt niet wat er met mij aan de hand is.

Sorry maar ik moest dit echt even van mij afschrijven.
    Ik ga vandaag en morgen geen test meer uitvoeren. Doe het pas woensdag of donderdag op mijn NOD.

13. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo vrouwvan,
    Jeetje wat een verhaal. En ook zo herkenbaar!
    Ik heb ook al een paar dagen klachten lijkend op die van jou.
    Maar ik durf niet te testen. Mijn cyclus was heel mooi van 35/33 dagen en eisprong op dag 22,23 of 24. Wij testen met ovulatietesten.
    Deze cyclus ben ik vanaf dag 18 begonnen met testen
    Maar toen had ik al meteen een positieve test.
    Hopelijk testen we allebei donderdag positief!

14. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou dit niet aan de gevoeligheid van de test kunnen liggen? Ik las gister dat die van de kruidvat meet rond de 8 ucl of zoiets en andere vaak pas met hogere waardes. Je zit nog voor je nod toch? Gister zag ik ook echt een duidelijke streep!
    Je kan ze eventueel ook op internet bestellen, dan heb je ze morgen in huis!
    Succes, zal voor je duimen!

15. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Dank jullie wel lieve meiden en bedankt voor de tip Kim. Ja zit voor mijn nod. Mjjf ja echt beter hoor gewoon testen op nod. ik heb spijt dat ik überhaupt getest heb voor nod in deze situatie. Ik zal gewoon nog even 3 dagen geduld moeten hebben. Daarna kijk ik verder.

Heb jij ook enorme spierpijn in je buik? Niet alleen onderbuik maar ook soms je zij bovenbuur onderbuik. eigenlijk je gehele buik? Wat mij ook bezig houdt. Iedereen zegt dat zwangerschapskwaaltjes pas komen na innesteling. ik loop al met deze klachten 3 dagen na mijn eisprong. Daarom dacht ik misschien heb ik toch een virus in mijn lichaam ofzo.

16. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende situatie vrouwvan. De kwaaltjes na de eisprong herken ik wel. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik de eisprong en de dagen daarna heb ik altijd last van mijn borsten, onderrug maar ook onderbuik en zijkanten (eierstokken?)
    Altijd heb ik daardoor op 10 dpo getest maar hij bleef wit. Dat het bij jou wel een streep zichtbaar was moet er toch iets zijn (geweest). De digitale test van clearblue zou je ook nog kunnen proberen.
    Ik hoop zo voor jou dat je snel meer zekerheid krijgt! Suc6!

17. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ansie, gefeliciteerd met de mooie test!

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Vervelend zeg! Anders even op je nod een testje doen?
    Hier gaat het beginnen denk ik, dus ik kan op rood gezet worden😊

19. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag toch minimaal bruin met wat rood verlies... Dus hij komt eraan.. Mag op rood.. Hopelijk in het nieuwe jaar een mooie start😊

Gefeliciteerd roze dames!!!

Sterkte dames op rood!!

Fingers crossed voor het wachtbankje!!

20. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja teardrops klopt. nog een paar daagjes donderdag is het zover. Dan weet ik meer toch moet er een verklaarbare reden zijn waarom ik die spierpijn In mijn buik al dagelijks heb.:kweetniet:

Ja cateye is echt heel vervelend inderdaad..kan niks anders doen dan wachten.

Deel Deze Pagina