Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En balen dames die zoveel onzekerheid hebben of klachten Sterkte! Cateye, je ticker staat verkeerd. Je krijgt er twee weken 'gratis' bij he, dus met jouw positieve testen kan je niet pas 2 weken zwanger zijn. Je telt vanaf je eisprong twee weken terug en dat is dan dag 1 van je zwangerschap, dus dan ben je nu zo'n vier weken zwanger?
Gefeliciteerd alle zwangeren! Op naar de volgende ronde meiden in het rood. Mijn NOD is ook donderdag. Echt geen idee wat me te wachten staat.. Laatste keer eerste kerstdag Omo witte test...
Kon het niet laten, tussen de middag toch een test gedaan. Stom, was omo wit en daarbij is het pas over 3 dagen mn nod dus had het beter niet kunnen doen.. hoe is het met jullie test drang?
Hier ook! heb de moed opgegeven! Zit nu op 12 DPO, test Omo wit! Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik op 10 DPO al positief.
Ja dat vind ik dus een beetje een vreemd verhaal... Ik ben 12 dec bevrucht, tijdens de eisprong dus vroeg me al af waar die 2 andere weken ineens vandaan kwamen. Volgens de app ben ik 4 sept uitgerekend en dan komt ie op 4 weken uit... In mijn wereld kan dat dus niet, 2 weken er gratis bij krijgen. Daarom heb ik dat ding zelf een beetje aangepast!
Je bent officieel zwanger op de eerste dag van je laatste menstruatie. Wanneer je een onregelmatige cyclus hebt kun je als leidraad twee weken voor de eisprong nemen. Dat zijn de 2 weken die je "cadeau" krijgt. Op moment dat je een positieve test in handen hebt op je NOD ben je al 4 weken zwanger.
Bedankt voor de uitleg Ik als leek zal het wel als enige een beetje vreemd vinden. Zeker als je zo een regelmatige cyclus hebt als dat ik altijd heb gehad Waarschijnlijk hebben ze het rechtgetrokken voor iedereen, regelmatig en onregelmatig. Het feit blijft wel dat ik niet 4 maar 2 weken officieel zwanger ben.
Ga je dat ook tegen de verloskundige zeggen wanneer ze aangeeft dat je 4 weken zwanger bent? officieel ben je idd 2 weken geleden pas bevrucht maar wanneer ze de metingen gaan doen krijg je die 2 weken extra gewoon cadeau, of je t nou wilt of niet
Ja Jessy, waarschijnlijk zal ik dat wel zo zeggen. Maar al rekenen ze er voor de zekerheid 8 weken bij... Zolang alles de komende tijd maar goed gaat vind ik het prima X eigenwijze Cat
Cateye er wordt inderdaad 2 weken extra gerekend. Maar hey als jij het zo wil prima toch Hier nog 1 om het af te leren hihi 13 dpo
Nou het is Door gebroken ( en hoe pff. Zal jullie de details besparen maar moet wel dweilen zeg maar) dus ik mag op rood
Vandaag zou ik 14 dpo zijn maar het is vannacht doorgebroken. Betekend dit dan dat ik een lf heb van 13 dagen?
Doen wat goed voelt Cateye, maar vanwege allerlei redenen die je op Google vind als je ernaar zoekt wordt er gerekend vanaf 2 weken voor je eisprong en dan ben je inderdaad 4 w en 2 d zwanger vandaag. Met doortellen blijven ze ook deze telling aanhouden (dus 10 weken echo als je technisch gezien 8 weken zwanger bent). Tis misschien wel handig om te wennen aan deze telling, omdat ze dit de hele zwangerschap blijven doen.
Ik heb gelezen dat je vanaf 8 uur s avonds je menstruatie vanaf de volgende dag mag mee laten tellen, dus idd als je op 14dpo ongesteld wordt heb je een LF van 13 dagen, wat heel mooi is!
Als je trouwens op de 12e je eisprong had, is je uitgerekende datum 3 september en ben je nu al 4 plus 3! dagje extra dan ik net zei 😉
Hahaha wauw jij bent wel heel eigenwijs ja 😂.. Heb je ook gezien in je ticker dat je vruchtje 0 cm is en 0 gram. Oftewel niet bestaand met 2 weken... Die 2 weken moet je er gewoon bij rekenen.
Hoi dames, Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle dames in het rood sterkte en succes voorbde volgende ronde, het gaat zeker lukken En de dames die nog op het wachtbankje zitten nog heel evene geduld hihi Cateye wat leuk dat je zwanger bent zo te zien met mijn eigen berekening beide op 4 sept uitgerekend
Mooie streep hoor Laura. Gefeliciteerd! Janmer Melissa, is nooit leuk en iedere ronde is er 1 teveel. Maar, misschien een mooi nieuwjaarsgeschenk voor de maand Januari. Ik hoop het voor jou en iedereen die op rood moest. Vandaag mijn NOD als ik goed gerekend heb. Nog geen menstruatie te zien en ik hoop natuurlijk dat het zo blijft. De buikkrampen zijn al heel wat afgezwakt de laatste 2 dagen en mijn borsten doen nog wel pijn maar toch ook al een stukje minder, hopelijk zijn dat goede tekens
Niet bestaand? Haha! Niet meetbaar, dat is wat anders Klopt 3/4 september zit ik op. Menstruatie van 1 tm 6 dec. En een ei op 12 dec. Als ze rekenen vanaf je menstruatie dan zit ik op 4 weken. Dat klopt! Ik ben gek op feiten. En weet hoelang ik zwanger ben. Dat is 2 weken, de vrucht is dus ook niet ouder dan 2 weken. Maar om misverstanden in de toekomst te voorkomen wil ik best mijn banner aanpassen. Wat leuk Ansie! Dan kom ik je later misschien nog op een nieuw forum tegen. Lijkt me erg leuk om mee te krijgen hoe het de andere dames vergaat! Laura, super mooie test! Wanneer ben jij uitgerekend?