NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cateye volgens het boekje 7 september !!

Jij ?

2. Daantjezelf

6 dec 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Haha lekker eigenwijs cateye.
    Morgen mijn NOD nog niks te merken. Alleen dat mijn tepels opeens niet meer zeer doen... Zucht. Wat voor teken zal dit zijn? Twee weken lang zere borsten gehad en nu voor mijn NOD weer niet..

3. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18
    Spannend Daantje! Ga je morgen testen? Ik heb morgen ook mijn nod, vanochtend negatief getest helaas. Nog heel klein beetje hoop, omdat ik ook niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden. We shall see..

4. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend ook negatief getest. Maar ik heb vrijdag NOD. Dus wacht weer even 48 u met testen. Ik heb hetzelfde als jou, ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
    Heb wel heel af en toe periode van lichte buikkrampen.

5. Daantjezelf

6 dec 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Fleur en Quito! Ik zou eigenlijk donderdag testen maar wil morgen.. Maar ben zo bang voor een teleurstelling...
    Ik ga continu naar de wc... Om te kijken hihi

6. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden, spannend allemaal!!
    Komt nu erg dichtbij he en kan nog alle kanten op..

Vandaag is mijn Nod en nog geen ongi te bekennen.
    2 dagen terug negatief getest en gister er van overtuigd dat ik ongesteld was (wat dus niet zo was). Dus nu vandaag toch weer een beetje hoop.
    Testen stel ik uit tot morgen omdat ik volgens mijn berekening vandaag ongesteld zou worden, geen zin om weer en test te verprutsen :p is ook de laatste die ik in huis heb dus hihi.

Verder weinig symptomen of ongi klachten. Alleen een enorme druk op mijn blaas terwijl ik amper moet plassen en af en toe wat steken richting lies. Hoe is dit verder bij jullie?

En roze dames hebben jullie al last van veel symptomen?

7. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Ik heb precies hetzelfde! Donderdag is mn nod, vanmorgen wakker geworden door de krampen dus meteen tegen vl gezegd dat ik verwachtte dat het ging beginnen maar... nog steeds niks :p heb wel veel (waterige) afscheiding (heb ik normaal nooit) en verder helemaal geen krampen meer. Wel wat steekjes en elke ochtend misselijk. Ik ben heel benieuwd welke kant dit op zal gaan :)

8. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames.

Aan alle dames die zwanger zijn :GEFELICITEERD!
    Aan de dames die op rood moeten: succes in de nieuwe ronde!
    Ik had een goed voorgevoel zwanger te zijn. Maar cyclus is erg onregelmatig. Ik dacht vanmorgen een clearblue test te wagen.
    Helaas omowit!

9. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal, bedank voor de felicitaties. Mede zwangeren (hihi wat klinkt dat leuk!) ook gefeliciteerd!!! En dan zien we elkaar wel op het andere forum :) Voor degenen die op rood staan veel succes en hoop voor de volgende ronde!!!

Eergisteren op 10 dpo dus wel een duidelijk zichtbaar streepje, vanochtend 12 dpo duidelijker en binnen 5 min! Super blij dat het oploopt want de 2x dat het met innestelen fout ging liep de streep niet op. Ik zit nu op super traag internet in t buitenland dus kan geen foto oploaden. Zal ik de 31e (m'n NOD) proberen.

Echt kwaaltjes heb ik nog niet wel heeeel erg MOE! En sinds vandaag af en toe wat doffe steekjes in onderbuik. Anders dan ongi kramp en niet pijnlijk ofzo maar vind het toch een beetje eng. Iemand hier bekend mee en betekent dit iets slechts? Tja het blijft toch spannend, zelfs nog voor m'n NOD dus echt helemaal erop vertrouwen durf ik nog niet...

10. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ben deze middag om testen gereden. Zoals verwacht dus bij thuiskomst natuurlijk een testje moeten proberen. Natuurlijk met totaal ongeconcentreerde urine. 'T was amper lichtgeel...

Resultaat: een heel licht streepje maar. Waarom heb ik toch niet gewacht tot morgenochtend...

11. Daantjezelf

6 dec 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Meiden ik kon me niet bedwingen....
    Morgen mijn NOD...

12. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteeeerd!! Geniet ervan :) !

13. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    En streep is een streep toch ;) ?
    En zolang er geen bloed is dan goede moed voor morgen een donkerdere streep!
    Vandaag is ook jou nod toch?

14. Daantjezelf

6 dec 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helemaal van slag, had het niet verwacht. Clear blue is toch wel betrouwbaar hè? Van Omo wit een paar dagen terug.. Naar dit resultaat

15. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ja vandaag is mijn NOD, maar ben me nu weer vanalles in mijn hoofd aan het halen waarom die streep niet donkerder is. En zo ben je nooit gerust natuurlijk.

Daantje proficiat hoor.

16. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Voor de tuurders onder ons

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      6
  17. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat snap ik, er komt geen rust in je hoofd tot je zekerheid heb!
    Maar zoals je zelf al zegt was het niet heel geconcentreerd, dus geef de moed nog niet op!

Vandaag ook mijn nod en nog geen ongi te bekennen, kan me tot nu toe nog bedwingen om morgen pas te testen..

Komt bij mij ook weinig uit mijn handen, kan alleen nog maar denken aan wel of niet zwanger.

Ik meen trouwens wel iets te zien op de foto, maar ik ben geen super tuurder :p

18. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke testen gebruiken jullie?
    Ik de gewone clearblue, wat zijn jullie ervaringen.
    Ik heb ook steekjes onderin de buik en soms in de lies.
    Normaal geen afscheiding op het laatst, als ongi komt.
    Nu wel waterige afscheiding.
    Bij vorige zwangerschappen had ik ook die trekjes pijntjes in de onderbuik.afscheiding weet ik niet meer.

19. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantje GEFELICITEERD!

20. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb cb digital met weken indicator.. niet tevreden want ik krijg alleen maar niet zwanger te zien hahaha :p
    Nee heb nog geen andere testen geprobeerd dus weet dit niet zo goed.
    Twee dagen terug negatief getest en tot nu toe geen ongi.
    die van de kruidvat schijnt wel wat gevoeliger te zijn, die meet als ik goed is al bij 8 en cb pas bij 25.
    heb jij al getest?

Ik herken wel de steekjes, heb ze vooral richting de lies. Verder druk op blaas en daarnaast niet veel bijzonders.

Deel Deze Pagina