Bijna het einde van deze nod lijst! Jammer alle meiden die door moeten naar de volgende ronde! Hier vanochtend wat bruin slijm en verder niks meer.. Dus zal ook wel Door mogen naar de volgende ronde Morgenvroeg maar een testje doen voor de zekerheid , weet ik of ik een drankje kan doen of niet.
Spannend voor de dames die morgen nog gaan testen! Zelf oplopende testen, dus tot dusver positief! Morgen officieel m'n NOD dus blijft spannend of morgenochtend de test weer iets donkerder is. Na alle verdriet van afgelopen jaar is t nog erg onwerkelijk... Morgen nog maar even wat goeie nep-champagne proberen te vinden Hebben de zwangeren al symptomen??? Erg benieuwd! Lijkt me leuk om elkaar te blijven volgen
Pff hier nog steeds geen bloed en durf niet nog een test te doen. Wat zouden jullie doen? Wachten tot het een week over tijd ben?
Ik heb de laatste cyclus allemaal voedingssupplementen genomen (natuurlijke geen chemische). Had in een boek gelezen dat dit de kans op bevruchting enorm vergroot. Ik slikte elke dag 1000mg vitamine c, 125 ug vitamine d en ook iets van 250g? Vitamine e. Verder slikte ik sunflower pil, waar borageolie in zit, wat wordt aangeraden voor t reguleren van je cyclus. En daarnaast een multivitamine voor zwanger worden. Daarnaast at ik handjevol walnoten en pompoenpitten per dag. Geen idee of t geholpen heeft, maar ik was wel zwanger Slikte trouwens vanaf ei ook vitex en frambozenbladcapsules voor mn progesteron, ik heb namelijk een korte LF.
Ik ben zelf niet zo goed in wachten dus aan mij miet je dat niet vragen haha.mik zou iig wel met ochtendurine testen, hoeveel DPO zit je en wanneer was je laatste test?
Wat fijn dat ze oplopen!! Komt vast helemaal goed! Ik heb best wel wat kwaaltjes: pijnlijke borsten en tepels, rugpijn, kramp in baarmoeder en steken, sinds gisteren moe en had 1 dag heel veel hoofdpijn, dat is gelukkig nu over.
Ik ga morgen nog een keertje testen voor de zekerheid, nog geen ongi te bekennen namelijk.. Heb jij er een goed gevoel bij s1986?
Ik heb een vraagje.. Misschien een domme haha. Maar ik had net wat rood bloed met afvegen dus ongesteldheid zal wel beginnen, maar telt dit als dag 1 van de cyclus? Of pas als het Door gaat zetten?
Hier ook nog steeds niet ongesteld.. Gisteren was NOD.. Testen blijven wit. Wel veel kramp in m'n buik en blijf veel boeren
Ik ook precies drie keer en 1 keer met een andere en 1 voor nod, oh en mijn nod was ook gister hihi. morgen nummer 4... kan slecht tegen onduidelijkheid. Voel hier nog geen ongi aankomen en heb normaal een regelmatige cyclus, hoe is dit bij jou?
Wat grappig dat we hetzelfde doen, toevallig! Normaal voel ik het ook wel aankomen met echt ongesteldheidskramp. Dat heb ik nu nog niet gevoeld. Ik ben begin juli gestopt met de pil en vanaf die dag redelijk regelmatig met soms een dagje later maar over het algemeen kon ik de klok er op gelijk zetten dus dit vind ik eigenlijk wel vreemd. Zeker omdat ik ook steken in m'n onderbuik voel en aan de rechterkant en veel loop te boeren wat ik normaal niet doe. Testen blijven echt Omo wit bizar! En bij jou?
Hier ongesteld geworden vanavond, helaas! Voor alle zwangeren, nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!!
Ja bij mij helaas ook nog Omo wit, echt niks op te zien! Was er maandag van overtuigd dat ik ongesteld was, maar dit was niet zo en verder geen teken meer van ongi gehad. Ben pas gestopt sinds oktober maar wel meteen regelmatig. Ik herken inderdaad die steken daarnaast veel druk op mijn blaas maar verder niet veel bijzonders. Maar hopen op het beste en dat het later alsnog positief wordt! Wel naar hè die onzekerheid. . Af en toe denk ik al was ik maar ongesteld dan kan ik tenminste weer verder. Hoe doe jij dit morgen met oud en nieuw, voor de zekerheid ook nog even een testje?