NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 24. (6) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86,29 jaar,ronde 1, 3e kindje Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 25. (7) Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Dubbeltje, ronde 11 (8e na mk), 3e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje Zonnesaeltje, 29, ronde 5, 2de kindje Ansie84, 31 jaar, ronde 16 (8e na mk), 2e kindje 26. (5) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Bella 28, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Luna3, 27 jaar, ronde 3 (1e na mk), 1e kindje Babyloveme, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (4) Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bvd, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Mizz Bunny, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje MMM Teardrops, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje Maritiem, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 29. (8) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa53, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Sandra, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Nummertje3, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Mila79, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje LientjeLief, 35 jaar, ronde 5, 2e kindje 30. (7) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje Chriss, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje MMM DitBenIk, 28 jaar, ronde 3 (2e na ma), 1e kindje Laura123, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Quito, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Harma00, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Daantjezelf, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 31. (7) 3llen, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Twinkelbell, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Nic2910, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje Vrouwvan, 30 jaar , 1e ronde, 1e kindje s1986, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Fleurr82, 33 jaar, 12e ronde, 2e kindje mjjf83, 32 jaar, ronde 12, 3e kindje Datumloos. (2) Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 49 Wachtbankje (14), Zwanger (9), Ongesteld (26), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Pfff dames iknog steeds op het wachtbankje. Dit kan toch niet kloppen ben nu al 9 dagen overtijd maar helaas nog steeds negatieve test. Heb zaterdag ochtend voor het laatst getest. Wat denken jullie? Dit is pas onze eerste ronde dus als het niet raak is is het ook geen ramp, maar vindt het erg vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. het is allemaal zo nieuw voor mij
Gefeliciteerd Monique !! Hier ook nog steeds op t wachtbankje. Ga morgen weer testen, had vorige week donderdag nog een negatieve test. Het rommelt wel waardoor ik denk dat ik ongesteld ga worden maar het zet nog niet door...
ik heb het zelfde als maar rommelende darmen en verder naar beneden. Tevens ben ik enorm winderig en een lucht yezus lijk wel rot van binnen. ik vind het toch raar dat ik al 9 dagen overtijd ben en nog steeds niks weet. Vriendin raadde aan om nog weekje te wachten en anders even de huisarts te bellen.
Hè meiden! Geloof dat er niet veel meer hier zitten, ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden (paar druppels helder bloed en verder beetje bruine afscheiding) Heb net nog maar even een test gedaan, willen jullie even mee kijken? Ik weet niet wat ik ervan moet denken!
Hoi Harma, wel een erge tuurtest hoor, maar zo op mijn computerscherm zou ik wel een heeeeel licht streepje kunnen zien. Super spannend nog even voor jou en de weinige andere meiden die nog op t wachtbankje zitten! Wie weet... succes
Haha ja je moet heeel goed kijken he, had donderdag ook een test gedaan maar daar was echt overduidelijk maar 1 dikke streep te zien.. miss heb ik me vergist in mn ei en is mn nod iets later dan verwacht. Ga over een paar dagen nog een test doen!
Geduld is niet mn sterkste kant.. Net met middag urine nog een test gedaan! Ook hier heeel licht een streepje! Nu echt pas over 2 dagen sochtends testen!
Ben je net van de pil? Dan kan de menstruatie lang op zich laten wachten. Of je hebt een late eisprong gehad? Dat had ik juist, maar succes met wachten. Ik duim voor je
Duidelijk zichtbaar Harma! Super! Voorzichtig gefeliciteerd! Hier ook nog steeds op het wachtbankje. Ook eerste ronde dus mag natuurlijk niet zeuren maar wel beetje irritant. 5 dagen na NOD, eergisteren 2e keer negatief getest. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben doe ik nog maar een test. Succes andere wachtenden!
Nee, al drie jaar geen pil meer. Condooms en voor t zingen. Heb wel vaker een uitschieter gehad in m'n cyclus. Wel paar symptomen waardoor ik nog een beetje hoop heb, verstopping wat ik nooit heb, heel erg moe, streepje onder navel, geen pijnlijke borsten zoals normaal als ik ongesteld moet worden en geen pukkeltjes zoals normaal voor ongesteldheid. We zullen zien. Had jij symptomen?
Ik heb juist last van pukkeltjes (normaal nooit pukkels) en een soort van brandend maagzuur waar ik ook nooit last van heb. Ben eind nov gestopt met de nuvaring, dus het kan ook zijn dat mn cyclus nog niet op gang is, en daar de pukkeltjes Door komen.. Woensdag of donderdag nog een x testen. Jij wacht tot vrijdag?
Heyy, Nee ik had een spiraaltje en mijn menstruatie was eigenlijk gewoon op gang. hij was weleens waar een week eerder dan ik verwachten de vorige keer. Maar dat kwam omdat ik heel licht bloedverlies had 2 dagen na het verwijderen van het spiraaltje en dat verwarde met menstruatie. ben nu 9 dagen over tijd, dus dan zou mijn cyclus 37 dagen zijn, das wel heel erg lang toch?