NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (5) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje 25. (4) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje 26. (1) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (1) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje 29. (2) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (0) Datumloos. (3) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dank lieve dames! Het blijft onzeker tot de 1e echo natuurlijk maar dat is toch altijd zo. Ik hoop dat dit een hele mooie roze lijst gaat worden het is jullie allemaal zo gegund! Trouwens nog wel toevallig.. ik had een lf van 7 dagen en dit was de eerste ronde met tarwekiemolie
Gefeliciteerd Emetje! Over hulpmiddelen rondom ovulatie. Ik gebruik niks. Heb wel zo'n app op mijn telefoon gezet waarbij ik een beetje de cyclus kan volgen. We zijn pas net begonnen, dus eerst maar eens zien hoe dat uitpakt!
Bedankt voor je uitleg heb gisteren (cd11) in de middag getest, in de avond geklust. Vandaag (cd12) in de avond getest, niet geklust. Als ik morgen wel/niet klus, heb ik dan nog kans? Pff nu weet ik weer waarom ik niet aan ovutesten en tempen ben begonnen haha wat een stressss
Als je vandaag nog zou klussen en morgenochtend het liefst ook nog dan zijn de kansen heel goed benut!
In principe is om de dag klussen écht genoeg. 😉 Wij zijn 'officieel' van start voor ronde 5. Gisteravond eerste keer gezellig gemaakt. Naar verwachting dag 12 positieve test. Nu op dag 10. Bij onze zoon was het de vijfde ronde raak. Hopelijk nu ook weer. 😊
Om de dag is richting ei idd genoeg maar persoonlijk zou ik proberen om niet alleen vlak voor maar ook vlak na je ei nog een keer te klussen aangezien die nog ongeveer 12 uur in leven blijft na de sprong en ook die dag nog onder je meest vruchtbaarste valt.
Gefeliciteerd emetje! De eerste drie rondes heb ik niks extra's gebruikt, nu in ronde vier ga ik voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Vandaag cd10 dus straks de eerste test, best spannend! Heb gekozen voor cleur blue omdat ik mezelf ken en anders echt een tuurder ga worden haha!
Op een ovulatietest hoef je niet te turen Hij is pas positief op het moment dat de teststreep net zo donker / donkerder is dan de controlestreep. Ik heb altijd streepjes op mijn ovulatietesten omdat er altijd LH in je lichaam zit. De ene keer iets duidelijker dan de andere keer omdat het hormoon schommelt en omdat de urine de ene keer iets geconcentreerder is dan de andere keer
Ja klopt maar ga me dan al snel afvragen of het streepje wel donker genoeg is of dat ik nog even moet wachten haha Of vinden jullie dat ze altijd vrij duidelijk Zijn? Qua kosten zou het namelijk wel een stuk voordeliger zijn!
=jessy77;19288482]NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (5) Yale , 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 25. (4) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 11, 1e kindje 26. (1) Kancamagnus, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 27. (3) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 11 (6e na ma), 1e kindje 28. (1) Mamamvanmenno, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje 29. (2) Kimb91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Melissa, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje 30. (1) Debjola, 32 jaar, ronde 5, 5e kindje 31. (0) Datumloos. (3) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo meiden, ik ben nieuw hier dus zal mezelf even voorstellen. Ik ben Caressa, 29 jaar. Getrouwd en mama van 2 zoontjes Kevin van 7 en Rowan van 4.5 jaar. We zijn nu bezig voor een 3e kindje en dit is de 1e ronde.
Ik maak gebruik van zwanger en kids ovu testen en heb nooit twijfel. Even donker of donkerder dan controlestreep is heel duidelijk. Dus ik zou zeggen bespaar jezelf geld meid.
Kroel, goed dat je over die van zwanger & kids begint.. ik heb er nog maar 2. Snel even nieuwe bestellen haha!
Oke mooi dan weet ik dat voor een eventuele volgende ronde, maar natuurlijk hopen dat dat niet nodig is!
Ze zijn heel snel bij Z&K. Vandaag besteld morgen al in huis. Mits een beetje op tijd vesteld uiteraard. Ik ben er erg tevreden over. De zwangerschapstesten overigens niet. Die geven een indroogstreepje en dat vind ik vervelend, geeft toch hoop en maakt de teleurstelling alleen maar groter. Zwangerschapstesten gebruik ik dan weer van Sensitest.